Afstammelingen van Ed King Hill?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

DubbelFun

Berichten: 88414
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 19:20

Ik heb ook een merrie van EKH gekend. Zeer moeilijk zadelmak te maken en met berijden één bonk ellende. Na diverse ongelukken met dit paard heeft de eigenaar hem verkocht als tuigpaard, iemand zag daar wel heil in. Hoe dat is afgelopen weet ik niet Cool


DubbelFun

Berichten: 88414
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 20:02

Als je een rustig kartakter wilt én vlekken én niet te groot: heb je dan al eens aan een Amerikaanse Paint gedacht?

DubbelFun

Berichten: 88414
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 20:11

Melina schreef:
Umm ja, ik vind Paint's en Quaters echt geweldige paarden en heb er wel even over nagedacht, maar ik zoek toch meer een dressuur/spring type, omdat ik er zelf op wil gaan rijden en niet de western sport in ga, dan is het toch altijd makkelijker om gewoon een NRPS paardje uit te zoeken.
Groetjes Melina

De Quarter heeft niet voor niets de naam het veelzijdigste paard te zijn Lachen In Amerika wordt er veel mee gedressuurd en gesprongen. Bedenk eens wat een voorsprong in spieren je hebt Lachen
Er worden tegenwoordig veel richtingen gefokt in de Westernrassen, ook 'hogere' dressuurpaarden.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lauke, Nina1999, Ubermetrics, Umeo, Yv81 en 9 bezoekers