Afstammelingen van Ed King Hill?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 22:19

Ed King Hill voert 54.15% Anglo-Arabisch bloed, waarvan 10.87% Arabisch bloed. Puur Arabisch bloed vind je bij hem pas verder dan drie generaties terug.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 08:27

Melina, is het voor jouw Anglo x draver-merrie? De halfzus van ons paard is ook zo'n kruising (Figaro x x Manza Buitenzorg) en zij heeft vorig jaar een heel sprekend veulen van Paddox op de wereld gezet. Misschien is die hengst wat voor jouw merrie?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 20:58

Foto's van moeder en veulen (ik vind ze niet zo scherp, ze zijn ingescand). Jammer dat toen mijn filmpje bijna vol was, en ik moest nog foto's nemen van een halfbroer dus heb geen actiefoto's van het veulen:

Afbeelding
Afbeelding

Ik heb zelf ook wel een goed gevoel bij de jonge NRPS-hengst Koriander (Krimh ox x Zuidpool). Heb hem nog niet in het echt gezien, maar de foto's die ik van hem heb gezien en zijn afstamming staan me wel aan.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: cjb en 9 bezoekers