Krack C

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 23:00

joshua schreef:
Is wwel heel raar dat telkens al Anna word aangevallen geen moddie reageert maar als sarabande een keer de waarheid word verteld,direct een moddie reageert.Ben niet de enigste die dit opvalt hoor.


Goh, het is mij juist elke keer andersom opgevallen Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 23:00

ThePast03"]
[quote="Anna42 schreef:
Dit paard wordt onzeker omdat hij weet, dat wat van hem in de ring gevraagd wordt, hij fysiek niet kan opbrengen. Dit ontaardt dan geleidelijk in steeds meer verzet en dat leidt weer tot blessures. Fysiek en mentaal!

Om een hengstkeuze op basis van zijn kinderen die, de goede nagelaten, net zo onharmonisch bewegen als de vader zelf.


Misschien wil je nu eens uitleggen wat precies de fysieke tekortkomingen zijn van Krack?
Ik begin me hier steeds blonder te voelen.
[/quote]

Wat ik dan ook nog graag wil weten is : Wat is er onharmonieus aan de bewegingen van KrackC Verward Ik ben er toch wel bijzonder van onder de indruk sinds Anky hem rijdt!

fokfanaat

Berichten: 20215
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 23:07

joshua"]
Is wwel heel raar dat telkens al Anna word aangevallen geen moddie reageert maar als sarabande een keer de waarheid word verteld,direct een moddie reageert.Ben niet de enigste die dit opvalt hoor.
[/quote]

Goh, meen je niet zeg, op de een of andere manier heb ik dat gevoel andersom, kijk eens alleen naar je eigen posts, je doet niet anders dan arme anna verdedigen (en je bent niet de enige!!)

[quote="joshua"]
Lijkt wel of jij elke kans aanpakt om Anna de grond in te trappen. Het is een openbaar forum dus de meningen mogen gezegd worden.
[/quote]

[quote="joshua"]
Klopt maar krijg een beetje het vermoeden dat sommige mensen meer mogen als anderen en meer revchten hebben dan de andere gebruikers.Zijn toch meestal dezelfde personendie het vergallen en toch zijn ze nog steeds online.Misschun zijn het wel kroegmaten van mekaar en gedocht men daarom mekaar Haha!
[/quote]

[quote="joshua"]
Heb toch ook een paar keer gezien dat Anna dingen werden verweten maar toen greep ook niemand in.Waar waren jullie toen?
[/quote]

[quote="joshua schreef:
Ja klopt helemaal maar als ze de mening van Anna niet waardeert moet ze zoch ook stil houden zoals jij het zegt Kayla.Tevens vind ik het wel frapant dat hij wel aangevallen word over zijn EASP maar hier op bokt gaat het toch alleen maar over KWPN.Vraag me af hoeveel men ervoor krijgt van deze club want is alles Kwpn wat de klok tikt.Als deze paarden zo goed waren waar waren ze dan dit weekend?? Heb ze niet zien scoren op tv hoor.Maar ja zal ook wel weer eregens anders aan liggen. Haha!

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 23:11

Ach ja iemand moet het toch doen de moddies doen het toch niet!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 23:17

Volgens mij kan Anna heel goed voor zichzelf opkomen,
net als Sarabande dat ook kan.
Daar hebben ze geen andere Bokkers voor nodig.
Als 1 van de 2 te ver gaat weet ik zeker dat ze een waarschuwing zullen ontvangen, ik heb dat uit zeer betrouwbare bron Tong uitsteken

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 23:17

joshua schreef:
Ach ja iemand moet het toch doen de moddies doen het toch niet!


Zullen we dat nu verder aan de moderators overlaten en verder gaan over Krack C.
Als we zo doorgaan wordt dit topic gesloten en dat zou ik echt jammer vinden.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 23:21

Krack het levensgevaarlijke model:
Afbeelding

Krack, het bewegingsmonster:
Afbeelding
Hoeveel potjes Haftwachs zouden er in 1 week doorgaan bij Anky? Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 23:23

En voor de echte die-hard, een stukje lendenmechanisme van Krack C
Afbeelding

fokfanaat

Berichten: 20215
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 23:41

Sjuimpje schreef:




He wat een hypernerveus paard met een niet-harmonisch functionerend skelet die bol staat van de fysieke tekortkomingen en mentale problemen en door zijn fysiek matige, pedigree onzeker is en dit ontaardt dan geleidelijk in steeds meer verzet en dat leidt weer tot blessures. Fysiek en mentaal!

Hij kan noch springen noch kunnen dressuren

Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 23:44

Amai samsam, jij kan veel zien op een foto!
Waar zag jij hem live dan? En geef je persoonlijk idee over Krack een keer...

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-03 23:52

Wij in Nederland zien hem al sinds zijn goedkeuring live bij heel veel gelegenheden. Ik heb zijn afstammingskeuring gezien en geniet nu al weer een paar jaar van diverse bloedmooie subliem bewegende kinderen van hem. Ik zou zeggen kom eens een keer naar Nederland, Zannekin

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 23:54

Flegmatieke paarden zijn zelden in staat indruk te maken op een GP dressuurwedstrijd lijkt mij!
Al ben ik zelf van Krack als jong paard nooit zo weg geweest (vond zijn manier van bewegen een beetje te veel van het goede), ik vind hem de laatste jaren veel verbeterd.

En het is maar de vraag waar zijn nervositeit vandaan komt????? Is dat zijn eigen karakter, of is dat ingeprent door het 'showmonster' wat vroeger opgeprikt met hem rondreed????????
Toendertijd kon hij voor geen meter stappen, zo opgefokt was hij altijd. Tegenwoordig ziet dat er aanzienlijk beter uit!

EmEm
Berichten: 625
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 00:08

Volgens mij is er niks mis met Krack en zijn nakomelingen.

Hij heeft volgens mij een prima karakter. Hij liep toch maar de hoogste punten voor Nederland binnen op het WK in Jerez, terwijl zijn internationale ervaring op dit niveau minimaal was. En dat deed hij volgens mij met een functioneel skelet hoor! Heb je dat paard wel eens zien lopen! Ik zou toch graag eens horen wat daar niet functioneel aan is en welk paard dan wel een functioneel skelet heeft? Bonfire?

Ik heb Krack op de hengstenshow bij Van Uytert in zijn box zien staan. Nerveus???? Er liepen tig mensen op stal, er stonden merries met veulens om hem heen en er was een hoop herrie. En Krack? Die stond lekker van zijn stro te knabbelen terwijl zijn groom zijn stalbandages omdeed.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-03 00:16

EmEm schreef:
Volgens mij is er niks mis met Krack en zijn nakomelingen. Hij heeft volgens mij een prima karakter


Iedereen in Nederland weet dat Krack een super lief karakter heeft. De enige die volhoudt dat dat niet zo is is Zannekin die dat baseert op de ene keer dat ze hem in Mechelen gezien heeft, waar de combinatie Anky en Krack nerveus waren.

Op die ene opmerking worden meteen weer conclusies getrokken, zo gaat dat, helaas Stoom uit je oren

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 00:45

Sjuimpje schreef:
Ik geloof dat Krack zichzelf afgelopen HK al bewezen heeft...
Er liepen onwaarschijnlijk goede Krack's rond, dat kan geen toeval wezen.

Enne,
volgens mij zijn er zowiezo mar weinig kinderen die met een GP de ring in sturen.
Je zegt het zelf al, als hij zoveel bloed doorgeeft van zijn talent, dan geeft hij vast ook wel zoveel bloed van zijn karakter, aan paardjes waar misschien wel kinderen op komen te zitten.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 00:50

Ik geloof dat je de plank misslaat Syph,
het ging hierboven om Krack het GP paard, niet om Krack het recreatiepeerd.
Krack geeft hele fijne ijverige, lieve paarden, als Krack al geen geschikte paarden geeft voor jonge(re) ruiters, dan denk ik dat we voor alle KWPN paarden maar een leeftijdsgrens moeten instellen.
BEWARE: KWPN HORSE, 18+ ONLY!

petraaken

Berichten: 44206
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 08:21

Waaruit maken jullie op dat Zannekin een Belg is? In zijn/haar profiel maak ik dat niet uit. Ik heb ooit Anky zien rijden met Coctail live op een halve meter afstand van waar ik in de tribune zat in het Kasteelpark in Schoten. Veel paarden waren daar nogal onrustig omdat het publiek daar zo dicht zat. Wel zat ik er bij te kwijlen van hoe coctail liep. Als in Mechelen het publiek ook zo dicht zat en/of veel heen en weer werd gelopen doordat ze naar het springen of zo wilden gaan kijken kan ik mij voorstellen dat Krack nerveus toonde. en belgen kunnen inderdaad rumoerig zijn.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-03 08:52

petraaken schreef:
Waaruit maken jullie op dat Zannekin een Belg is? ijn.


Dat weten we, verder aan haar taalgebruik Haha!

Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 08:57

Mensen toch, laten we besluiten met hoe lief Krack op stal is en in z'n box en op het grasveld en waar nog meer. Hij trapt niet, bijt niet, geeft kusjes en kan bewegen.
Het gaat mij om datgene wat hem totnutoe minder aantrekkelijk maakt VOOR MIJ tgo andere bepaalde andere hengsten: het gebrek aan concentratie en z'n manieren in de ring op grote momenten en dit in vergelijking met andere GP paarden/dekhengsten, die dus in aanmerking komen als vaderdier.
De mensen die dat nooit zagen of daar geen punt van maken hoeven zich daar toch helemaal niet aan te storen. Ik lig er alleszins niet van wakker.
BTW Krack is ook voor Oldenburg gekeurd (en zou in die hoedanigheid ook ingezet worden), dus mensen die dit een als KWPN aanval zagen, kunnen weer op hun 2 oren slapen.

Anna42
Berichten: 2001
Geregistreerd: 10-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 09:08

ThePast03"]
[quote="Anna42 schreef:
Dit paard wordt onzeker omdat hij weet, dat wat van hem in de ring gevraagd wordt, hij fysiek niet kan opbrengen. Dit ontaardt dan geleidelijk in steeds meer verzet en dat leidt weer tot blessures. Fysiek en mentaal!

Om een hengstkeuze op basis van zijn kinderen die, de goede nagelaten, net zo onharmonisch bewegen als de vader zelf.


Misschien wil je nu eens uitleggen wat precies de fysieke tekortkomingen zijn van Krack?
Ik begin me hier steeds blonder te voelen.
[/quote]

Toch maar even een paar stukjes lezen die ik over dit onderwerp in diverse topics verschillende keren heb uitgelegd. Als je er niet uitkomt of het niet duidelijk is, laat het maar even weten dan zal ik het, tot groot verdriet van Sarabande, in den treure herhalen.

Anna42
Berichten: 2001
Geregistreerd: 10-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 09:13

Missouri schreef:
Idd, laat de ongelovigen maar even zien wat wij allang wisten Haha!


OP de meeste paardenmarkten staan de paarden ook zo stil.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-03 09:21

Anna42 schreef:
tot groot verdriet van Sarabande


Ook hierin wordt dus overdreven. Verward

Britty
Berichten: 1665
Geregistreerd: 18-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 09:24

Anna42 schreef:
OP de meeste paardenmarkten staan de paarden ook zo stil.


Ja sorry hoor: maar dat kan je toch niet vergelijken? Paarden als dit kom je echt nooit (of in ieder geval heel zelden) tegen op een paardenmarkt!

petraaken

Berichten: 44206
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 09:42

zeg maar nooit, en als je er zo eentje tussen vindt, krijg ik het gevoel dat er een addertje onder het gras zit.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 09:50

Waarschijnlijk heb je niet duidelijk geschreven Anna. Ik vind Krack en ook zijn nakomelingen erg krachtig en soepel bewegen. Ik dacht ook dat dat vereisten waren voor dressuurpaarden. Ik zie echt geen tekortkomingen in zijn fysiek.