Rubels, Son de Niro en Rubiquil 1 sept.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Rubels, Son de Niro en Rubiquil 1 sept.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-03 18:04

10.45 Afstammelingenkeuringen 2003 van Rubels en Son de Niro te Den Hout, gevolgd door 14.45 Rubiquil te Schore

[naam verwijderd] gaat. Ik ben vast niet de enigste bokker...

Maar eh, wat kan ik verwachten, is het vrij toegankelijk voor een ieder die geinteresseerd is, of moet je je van tevoren melden?
Wta krijgen we te zien, een hele stapel veulens zonder verdere uitleg, of is er oook een soort programmatje en merrieinformatie? Zal het vaderdier er aanwezig zijn? (vast, is bij hengsthouder op het erf).
Zijn het buiten-aangelegenheden, of houden ze dat binnen?
Wie heeft wat meer ervaring met deze afstammelingenkeuringen?
En welke veulens moet ik extra in de gaten houden? Cheese!

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 18:08

je kan gewoon gaan, of de vader aanwezig is ligt eraan. Hij wordt daar ook getrained dus lijkt me wel. Bij ons zijn de vader dieren niet aanwezig die staan momenteel ergens anders, komt ook wat mooier uit met het stallen tekort. Bij onze hengsten waren er ook boekjes verkrijgbaar met info over de veulens en de moederlijn. het ligt ook aan het weer of het binnen of buiten is. De buitenbak ligt nu glad getrokken te wachten tot de kleine sirtjes erover mogen lopen. maar of het overal zo is weet ik niet.

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 22:48

Ik ga ook, samen met mijn zus (Juval op bokt)! En je moet de Rubels x Gribaldi genaamd Winona maar extra in de gaten houden Haha!

Ik weet ook niet wat ik ervan moet verwachten. Ik ga puur voor mijn eigen veulen en natuurlijk om te kijken of ze de mooiste is van allemaal Haha! Cool Tong uitsteken

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 23:41

Dees schreef:
En welke veulens moet ik extra in de gaten houden? Cheese!


Wish, een merrie uit een zwarte pony. Staat bij ons op stal

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 08:07

afhankelijk van het weer kan het zowel buiten of binnen zijn. bij Rubiquil zal het misschien binnen zijn in hun grote dressuurpiste van 20 x 60m. Helaas kan ik niet gaan naar Rubiquil, kan geen verlof krijgen. Wil er iemand een verslagje maken en wat foto's nemen? Indien er iemand een kijkje neemt in de stallen en een bordje met de volgende afstamming tegenkomt Rubiquil x Ravel STV en het is een bruine 2-jarige hengst dan is dat het hengstje dat ik heb gefokt uit Roxette. Meld dan ook even wat je van hem vindt als hij niet in de wei loopt tenminste.

fiehie

Berichten: 365
Geregistreerd: 26-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 09:31

Ben al een paar keer in den Hout geweest, meestal is het buiten zonder verdere uitleg.