Waar te kijken voor een veulen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Waar te kijken voor een veulen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-03 13:47

Ik weet echt niet waar ik moet gaan kijken voor een veulen. Op internet is weinig te vinden en ik heb weinig contacten. Ik wil het al heel lang en het onderkomen is al zowat geregeld. Nou nog het veulen.
Een veulenveiling is niet geschikt voor mij denk ik, ik ben een langzame beslisser en wil dus het liefst van een particulier kopen.

Wie kan me hierbij helpen?

Ik zoek een gezond, mooi bewegend hengstveulen, zwart of zwartbruin met weinig aftekeningen, met een goed karakter.
Dressuur gefokt, kwpn of duits.
Laatst bijgewerkt door Caroline81 op 19-08-03 14:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Leer van de fouten van anderen, je hebt niet genoeg tijd om ze allemaal zelf te maken...


Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-03 14:21

marktplaats heb ik al doorgespit. en daar was ik nog niet echt iets tegen gekomen. toch bedankt.

Leer van de fouten van anderen, je hebt niet genoeg tijd om ze allemaal zelf te maken...

Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-03 14:45

helaas Knipoog
maar heb(ben) je (jullie) misschien tips waar ik kan gaan kijken?

Leer van de fouten van anderen, je hebt niet genoeg tijd om ze allemaal zelf te maken...

Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-03 16:19


Leer van de fouten van anderen, je hebt niet genoeg tijd om ze allemaal zelf te maken...

Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-03 22:58

zodin schreef:
Wil je een hengstveulen kopen als gezelsschapsveulen of heb je plannen om hem als 3 jarige in te rijden. Want bedenk dan wel dat een hengstveulen niet makkelijk alleen te houden is. In ieder geval is dat niet bevorderlijk voor zijn ontwikkeling. Ik zou in ieder geval dicht bij huis zoeken. Bekijk goed het moederdier en waar hij vandaan komt. Veel succes !

De bedoeling is dat het de opvolger van Joplin wordt. (Jop gaat niet weg hoor) Het veulen komt met leeftijdsgenoten te staan.

Leer van de fouten van anderen, je hebt niet genoeg tijd om ze allemaal zelf te maken...


Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-03 12:29

Ja ik merk het :d Ik word overspoeld met bruine hengstveulens Knipoog Geen zwarte of bijna zwarte. Zwartbruin is in mijn ogen zoiets als olivi...

Leer van de fouten van anderen, je hebt niet genoeg tijd om ze allemaal zelf te maken...

Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-03 13:24

Dees schreef:
Nou, als je de donkere Jazz van Obsession kent... Uit de moeder daarvan is nu een net zo donkerbruin merrieveulen te koop, Ook zonder aftekeningen. Dit maal niet van Jazz maar van diens zoon Olivi. Royaal aan de maat, gaat groot (!) worden. Heel lief aanhankelijk.
Wel een merrietje....
Niet duur overigens.

Sorry ik zoek een hengst

Leer van de fouten van anderen, je hebt niet genoeg tijd om ze allemaal zelf te maken...

Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-03 13:54

Max schreef:
Ik heb een San Remo x Iglesias hengst veulen te koop.
Donkerbruin zonder aftekeningen, kan heerlijk lopen.

Ik heb 'm gezien, had ik je geen pb gestuurd Verward

edit: inderdaad niks gestuurd, nu wel

Leer van de fouten van anderen, je hebt niet genoeg tijd om ze allemaal zelf te maken...

Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-03 17:40

adverteren in de paardenkrant is niet zo simpel geloof ik

Leer van de fouten van anderen, je hebt niet genoeg tijd om ze allemaal zelf te maken...

Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-03 17:10

sarabande schreef:
verkoop.paardenkrant!@reedbusiness.nl


Ik heb een advertentie toegezonden, ik hoop dat ze 'm plaatsen...

Leer van de fouten van anderen, je hebt niet genoeg tijd om ze allemaal zelf te maken...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lieuwkje_90, Rivika en 11 bezoekers