Wat vinden jullie van HAVIDOFF??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
silco
Berichten: 130
Geregistreerd: 23-07-03
Woonplaats: N-B aarle-rixtel

Wat vinden jullie van HAVIDOFF??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-03 22:24

Hallo allemaal!!!
Ik ben eigenlijk heel erg benieuwd wie er van jullie een Havidoff heeft en wat jullie er eigenlijk van vinden!!

Ik heb namelijk heel lang samen met die hengst gewerkt op de hengstenhouderij van Bommel. En nu heb ik zelf een jonge havidoff x Zeoliet en met rijden heeft hij een heel ander karakter!!

foto's zie mijn profiel en Silco's foto's die makkelijker kijken zijn!!!
*LOL*

Ik hoop dat ik veel reacties krijg!!!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 23:05

Ik heb een Havidoff merrie gehad (zie profiel voor foto's), uit een Utopia merrie. Zou een hele, hele goede merrie zijn geweest als ze geen OCD had gehad. Was 1.75 m. groot, mooi van bouw en lengte, veel knie en sterk achterbeen in het gebruik. Alleen de botten dus helaas niet,... Heel veel verdriet van gehad!

Was geen makkelijke met rijden, maar kon natuurlijk ook door haar gebrek komen. In de omgang wa shet een engel, durfde er een klein kind nog wel bij te zetten, helemaal super.

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 11:10

Ik heb ook een Havidoff x Nabuur X Jason. Het is een 6-jarige merrie van 1.60m. Ze heeft gelukkig wel aardig wat massa, anders was ze wat te klein voor mij geweest.
Ze heeft nu haar sport- en sterpredikaat, en volgend jaar gaan we voor keur.
Ik rijd met haar Z2, we hebben nu 10 winstpunten.
Ik ben afgelopen jaar ook geselecteerd voor het Rabobank talentenplan met haar en we zaten in de finale bij de Pavocup. Hierdoor mochten we meedoen aan de voorronde van het WK jonge rijpaarden.
Foto's staan in mijn profiel.
Als je nog meer wilt weten, just ask!!

fokfanaat

Berichten: 20214
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 11:34

Een clubgenootje heeft ook een havidoff, koedersvader weet ik niet, hij is 5 jaar, ze rijdt l2 met hem en best succesvol.

foto:

Afbeelding

is echt een leuk beestje

joop007
Berichten: 798
Geregistreerd: 05-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 15:18

ik heb een 3jr havidoff staan een super paard met een voor mij eerlijk karakter. ik vind het een topper!!