Amor en Heidelberg

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 22:56

Niet de jongste meer en vast in Noord Holland gefokt. Hoe heet het paard wat is het een merrie of ruin.
Probeer de zoekfunctie even, over Amor is hier in ieder geval een heleboel informatie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 23:57

Dit is een Heidelberg x Golfstrom merrie uit 1979.
Afbeelding

Ze was Z springen en Z dressuur met punten in Z2. SGW kon ze ook wel, maar daar is ze nooit in gestart. Ze heeft naar mijn weten in ieder geval 3 veulens gehad eentje van Zeoliet, een van Herannus (die heb ik) en een merrie van The Saint van 1995. Daarna ben ik deze merrie uit het oog verloren, het kan zijn dat er nog meer nakomelingen van rondlopen. Van de Zeoliet (G-jaargang) en die van The Saint weet ik eigenlijk niks. Mijn eigen paard is M-dressuur en huppelt vrolijk een sprongetje. Net als de Heidelbergmerrie is hij zeer betrouwbaar en zeer eenkennig, snel in zijn wiek geschoten, maar het valt altijd weer goed te maken.

kebie

Berichten: 1574
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluws dorp aan de rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 09:35

In mijn profiel staat een foto van een vos van Heidelberg. Een heel apart karakter waarvan ik betwijfel of ik er ooit nog zo een zal treffen.
Geen lief paard, hij nam graag een loopje met je zowel op stal als in het rijden. Moest regelmatig weer op z'n plek worden gezet. Wel een hele harde werker met veel potentie voor springen.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 09:36

Jenneke kan je de topicstarter even helpen???

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 13:34


Loena

Berichten: 391
Geregistreerd: 02-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 08:59

Ik weet niet of het lukt om een plaatje er in te zetten

Dit is Amor:
Afbeelding

Er zijn ook meer topics over Amor.
Misshis heeft in mei ook een topic over Amor geplaatst:
Amor, een veelbesproken 'Chef de Race' (het artikel)