Wie weet meer over Martijn uit de polder? (haffie)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Wie weet meer over Martijn uit de polder? (haffie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-03 22:25

Ik ben aan het zoeken gegaan omdat ik de naam van mijn mogelijk toekomstige verzorghaffie niet meer wist en kwam toen uiteindelijk hier op bokt de naam tegen...

Martijn uit de polder!

Wie weet er meer van hem, en is er ergens een foto of zow?

alvast bedankt

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-03 22:54

het is een hij .. hij is 7 jaar en op 3 jarige leeftijd gecastreerd. Hij heet marnix.. (volledige naam ben ik kwijt) toen heeft hij ook als ruin een keuring gelopen en heeft een eerste premie gekregen...

ik ben vooral benieuwd naar een foto van die martijn

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-03 19:44

nee hij heet niet zo.. hij heet iets van Marnix van de ..... straat (maar wat er op de puntjes hoort ben ik kwijt....)

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-03 22:11

ik heb bij marnix geen vlek gezien... dus volgens mij heeft hij dat niet, of het is me gewoon niet opgevallen?

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Balko, Ubermetrics en 130 bezoekers