Duntroon?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Duntroon?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-03 14:49

Wie heeft er info over Duntroon,een website misschien of foto's.
Foto's van eventuele nakomelingen zijn ook meer dan welkom.enz

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-03 12:41

Niemand?

Cat_e72

Berichten: 73
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 12:47


holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-03 17:34

He dank je,maar is er ergens misschien ook een filmpje te vinden?
Zou helemaal te gek zijn.

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 18:42


holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-03 23:01

Nee helaas ook daar is niks over hem te vinden.
Ik zou het echt wel leuk vinden als er hier iemand zou zijn die nakomelingen kent en wat zij van deze paarden vinden.
Ik zelf vind het het mooi paard van wat ik tot zover van foto's heb kunnen zien.
Dat waren helaas niet veel verschillende foto's en dat is jammer want van een paar plaatjes krijg je naar mijn mening niet echt een goede indruk.
Dus alle hulp over info is meer dan welkom,maar helaas blijkt hij hier niet zo bekend te zijn.
Op duitse sites vind ik ook niet zo denderend veel.

Jan vt.Dat is eigenlijk nog niet zo'n gek idee,had ik zelf nog niet aan gedacht.
Heb je misschien enig idee hoe de kosten daarvan liggen ongeveer en wat ik daarvoor krijg(de duur van de film,en wat ik me daar bij voor moet stellen)

Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 00:13

Karin Rehbein rijdt hem toch?
Ik heb hem gezien in Medingen en volgens mij staat hij ook op de video van Boeckmann (heb ik).
Ik zie hem meer als sporthengst, zag er niet direct een vaderdier in, je hoort ook niks over nakomelingen.
Volgens mij is hij op het Horse-gate forum al besproken.

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 18:27

holly schreef:
Nee helaas ook daar is niks over hem te vinden.
Ik zou het echt wel leuk vinden als er hier iemand zou zijn die nakomelingen kent en wat zij van deze paarden vinden.
Ik zelf vind het het mooi paard van wat ik tot zover van foto's heb kunnen zien.
Dat waren helaas niet veel verschillende foto's en dat is jammer want van een paar plaatjes krijg je naar mijn mening niet echt een goede indruk.
Dus alle hulp over info is meer dan welkom,maar helaas blijkt hij hier niet zo bekend te zijn.
Op duitse sites vind ik ook niet zo denderend veel.

Jan vt.Dat is eigenlijk nog niet zo'n gek idee,had ik zelf nog niet aan gedacht.
Heb je misschien enig idee hoe de kosten daarvan liggen ongeveer en wat ik daarvoor krijg(de duur van de film,en wat ik me daar bij voor moet stellen)


Ik denk, en zo gaat het meestal, dat je die film wel gratis zal krijgen hoor. Voor de hengstenhouder is het immers ook reclame.

Vaak hebben hengstenhouders een film met al hun hengsten op, duurt soms zoiets van een 30-45 min. En meestal is dit wel vrij professioneel ineengestoken.

Weet je wat je misschien ook eens kan doen, als je daar de tijd voor hebt. Hem gaan bekijken op de plaats waar hij staat.

Veel succes nog!

Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 19:40

In de meeste Duitse stations betaal je een 15 euro voor een hengstenvideo. Die duurt dan wel 1-2 uur.
Ik denk dat ze geld vragen omdat anders iedereen een video wil, via internet zie je immers niet of je met "klanten" dan wel met fanmeisjes te doen hebt.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 20:42

Zannekin schreef:
met "klanten" dan wel met fanmeisjes te doen hebt.


Noemen wij Pennymeisjes Haha! Haha!

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-03 23:01

Haha zie jij mij al even naar duitsland toe rijden?
Zal het vriendje niet zo blij mee zijn denk ik.
Ik ben zelf alweer een stukje verder gekomen en heb meer foto's gevonden van Duntroon.Ik moet zeggen dat hij er niet mooier op werd.
Op de eerste foto en de meest vind bare kwam hij goed over op mij,maar bij andere foto's veel minder.
Ik vind zelf Donnerhall geweldig maar daar heb ik nog zo weinig aan.
Ik heb daarin tegen ook Plaisir d'Amour gevonden en die stond me ook heel erg aan.
Gewoon via de ijzeren man.Even info proberen aan te vragen.
Dat is een Pik bube I x furioso II.
Ook over deze hengst is niet veel te vinden en dus zoek ik hier ook weer even verder op.

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 00:31

Over Duntroon & Plaisir d'Amour heb ik wel info maar dit kan wel ff duren aangezien ik een beetje achterloop (mijn excuses!).
Stuur dan wel ff een mailtje als je wilt.