Welke factoren zijn bepalend voor stokmaat?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Zabbie
Berichten: 1333
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-03 13:49

Mijn merrie is 1.56, komt uit een vader van +/- 1.70 ( Larduc ) en een moeder van 1.65 ( afstammeling Falco x Tango x Marconi ) dus je weet het nooit..... Fokken = gokken
Het tweede veulen, uit de moeder van Pyra is een merrie van ruim 1.68
Laatst bijgewerkt door Zabbie op 30-07-03 13:57, in het totaal 1 keer bewerkt

voor het eerst sinds jaren "paardloos..." 15-05-2008 een nier van mijn moeder gekregen, voor alle overige nierpatienten die wachten op een donor, mensen : " Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here "...


Zabbie
Berichten: 1333
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 11:18

En toch ben ik van mening dat fokken gokken blijft, omdat je nooit zeker weet naar welke generatie een veulen zal terugslaan....

voor het eerst sinds jaren "paardloos..." 15-05-2008 een nier van mijn moeder gekregen, voor alle overige nierpatienten die wachten op een donor, mensen : " Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here "...

Zabbie
Berichten: 1333
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 11:32

ik ben geen fokker, maar zie om me heen bij fokkers steeds weer verassingen. En dat zijn mensen die zich echt wel verdiepen in de bloedlijnen, maar ook zij kunnen niet altijd voorspellen wat er dan uitkomt. En dat hoeft helemaal niet negatief te zijn, ik denk dat dat het fokken juist ook interessant houdt.

voor het eerst sinds jaren "paardloos..." 15-05-2008 een nier van mijn moeder gekregen, voor alle overige nierpatienten die wachten op een donor, mensen : " Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here "...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Manny, Ubermetrics en 100 bezoekers