Hengstenkeuze volgend/dit jaar voor NRPS Ponys..??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Hengstenkeuze volgend/dit jaar voor NRPS Ponys..??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-03 16:25

Wie heeft zijn of haar keuze al gemaakt om volgend jaar hun pony mee te dekken? Of heeft zijn of haar pony al gedekt?

Ik ben benieuwd misschien kom ik er dan makkelijker uit.


Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-03 22:16

Ik hou totaal niet van het el beauty bloed. De types die daaruit voortkomen bijvoorbeeld. Het zit bij edgar wel al verder naar achteren ja.
Van de andere kant ken ik het bloed niet dat zegt me niet veel.

Het enige voordeel wat ik zo zie is dat hij klein in de maat is en dat je dus bijna zeker een Der fokt.

Wat voor type nakomelingen brengt hij en qua gangen? Ik wil mijn pony verbeteren op de gangen, meer vd grond inplaats van de vlakkere arabische gangen en meer hals. Zo van de foto is het wel mijn type qua exterieur. Hij mag niet meer ieler of arabischer worden.


Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-03 00:15

Ik ga woensdag waarschijnlijk naar Lunten naar de NRPS keuring dusse dan ga ik mijn ogen weer open houden en rond neuzen!!!

Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-03 13:13

Ik had erbij geschreven dat ik over het algemeen niet van die typisch houd. Dus qua exterieur. Is gewoon een smaak hoor. Bij Edgar zit het niet zo ver voorin en hij heeft niet meer dat echte el beaty exterieur.
Ze zullen er niet allemaal zo uit zien hoor!!! Maar gewoon over het algemeen genomen bedoel ik dat dus.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mevr_Meeuw en 200 bezoekers