Rex Magna als opa

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Rex Magna als opa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-03 18:31

Ik ga van de week bij een jaarling kijken, een gribaldi x rex magna.

Alleen nou hoor ik nogal slechte verhalen over rex magna.
In hoeverre is het bezwaarlijk om, als de jaarling op dit moment gezond is, deze toch te kopen.
Waar moet ik op letten? Wat voor keuringen kun je doen, en zijn aan te raden?
Het karakter schijnt ook nogal slecht te zijn, heb ik in een ander topic gelezen. Dit is natuurlijk beinvloedbaar door opvoeding maar in hoeverre is wat er als veulen/jaarling in zit, wel en niet, blijvend.

Hoe zit t nou met gribaldi. Die vererft een nogal raar achterbeen zeggen ze. Een soort zweefdraf? Wat zie ik dan precies? Of beter gezegd, wat wil ik niet zien?


Is het een goede combo?

Alvast bedankt

Leer van de fouten van anderen, je hebt niet genoeg tijd om ze allemaal zelf te maken...



Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-03 18:49

Ja ik begrijp t, maar om nou een discussie te voorkomen over wat rex magna of gribaldi mankeert... Ik wil eigenlijk weten in hoeverre het verandert in de periode van jaarling tot wat dan ook

Ik bedoel, stel de jaarling is op de X-ray's goed bevonden krijgt hij dan waarschijnlijk later alsnog ellende of is dat al heel vroeg bepaald?

En het karakter, hoe ontwikkelt zich dat normaal gesproken.

Misschien stomme vragen, maar ik weet dat gewoon niet. Ik heb gewoon advies nodig eigenlijk....

Leer van de fouten van anderen, je hebt niet genoeg tijd om ze allemaal zelf te maken...

Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-03 18:59

Daarom vraag ik ook niet om een discussie over wat ze allemaal wel en niet mankeert.
Zal inderdaad niet erg zinvol zijn om een jaarling te fotograferen. was meer bij wijze van spreke. Maar ik weet eigenlijk weinig van wat voor keuringen wel mogelijk zijn bij veulens. PROK?

wat vind je van de combo gribaldi x rex magna?

Leer van de fouten van anderen, je hebt niet genoeg tijd om ze allemaal zelf te maken...

Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-03 19:36

Wel moeilijk hoor...
Ik ga in iedere geval een heleboel foto's maken. Als ik de eerste keer denk dat het misschien wel wat is, neem ik iemand mee de 2e keer die er veel kijk op heeft.

Leer van de fouten van anderen, je hebt niet genoeg tijd om ze allemaal zelf te maken...

Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-03 10:55

Ik heb Joplin als 3 jarige gekocht. Met de bijbehorende trauma's.
Ik wil graag zelf in de hand hebben wat er met het dier gebeurd. Zowiezo heb ik dit jaar nog geen tijd om 2 paarden te rijden ivm mijn opleiding.
Maar ik zou het wel fijn vinden als ik alvast een band kan opbouwen en vooral het dier opvoeden. Ook al gaat hij natuurlijk wel in een koppeltje

Leer van de fouten van anderen, je hebt niet genoeg tijd om ze allemaal zelf te maken...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lideli en 53 bezoekers