stalgenoot kampioen op nrps keuring!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

stalgenoot kampioen op nrps keuring!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-03 13:05

Vandaag was astrid met romano(een palomino van 1.65 respect*baccarat)kampioen geworden op de keuring,ze had ook een 1e premie en hij is ster geworden,echt toppie.

Het is ook echt een heel mooi beestje en natuurlijk aparte kleur,foto's staan vast volgende week wel in de paardenkrant.

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 13:33

Ja, echt heel leuk...
Volgens Diegomarije deed hij het erg goed !!

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 16:38

Een stalgenoot en de stal eigenaresse van mij zijn vandaag ook naar de keuring gegaan. Ik weet alleen hun uitslag nog niet.

Was ze dagkampioen geworden?

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-03 17:40

yep,ze was dagkampioen van alle ruinen en niet goedgekeurde hengsten,ze had een mooie beker en 2 rozetten en nu een heleboel krullen in de manen,haha.

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 17:41

Hee! Ik ben daar ook geweest, niet lang hoor, maar ik wist niet dat er ook bokkers waren? Haha!

diegomarije

Berichten: 509
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 18:15

Ja hij heeft het inderdaad erg goed gedaan, was echt verdiend! Ik heb me daar een partijtje lopen kwijlen toen ik dat paard zag lopen Kwijl
Maar eh Diego heeft het ook goed gedaan hoor, toch de hoogste punten qua uiterlijk van alle ruinen en niet-goedgekeurde hengsten! Hij kwam in zijn beweging iets te kort dat was wel jammer maar wel verwacht, ik ben in ieder geval erg trots op mijn paardje!
Ze was trouwens niet helemaal dagkampioen, dat is niet voor de ruinen, maar wel kampioen van de ruinen en niet-goedgekeurde hengesten kleine en grote maat!

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 18:18

Ja Diego de pony heeft het ook goed gedaan als ex stalgenootje }> Tong uitsteken Knipoog

diegomarije

Berichten: 509
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 18:55

PONY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!AHUM, oke ik vindt het moeilijk om toe te geven, maar Diego is inderdaad op de keuring officieel gemeten op 1.57m en er moest een cm af omdat hij ijzers onder had Lips are sealed Dus hij is een E-pony, maar wacht maar totdat hij een jaartje ouder is Extreme duivel
En de grond was scheef, dus hij is officieel toch groter!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 19:35

Mijn paard was vorig jaar ook ineens een pony geworden *LOL*

Mijn pony heeft het niet verkeerd gedaan Een eerste premie en tweede van de rubriek. Ze liet zich vandaag jammer genoeg niet zo mooi zien als vorig jaar, leek wel wat stijf Verward
Maar aangezien ik haar pas twee weken voor de keuring terug heb gehaald van zomervakantie mag ik zeker niet klagen Ze was nu eenmaal niet helemaal topfit Bloos
(wist ik veel dat ik ineens toch naar de keuring zou kunnen Knipoog )