hoe lang doordekken?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 00:11

Suzan1 schreef:
. Ik ben vorig jaar al gewaarschuwd: Toen werd mij verteld dat de hengstigheid een probleem zou worden als ik ze gust zou laten. Ik heb dat naar het rijk der fabeltjes verwezen, nu denk ik er wel anders over. .


Ligt natuurlijk aan de merrie. Ik heb vorig jaar laat in het seizoen een tweeling afgespoten bij een merrie die echt een supermam is.
Het heeft haar maanden gekost voor ze daar conditioneel (en psychisch???) overheen was.
Het heeft dit jaar 3 cyclussen geduurt voor ze weer drachtig was (vorige keren hoefde het sperma als het ware maar voorbij te vliegen)
Dus het is niet altijd zo dat overslaan een vroeger veulen opleverd.

Men kan alleen discussiƫren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)



sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 00:26

Ja dat kan MarijeR, maar dit was al september, dus vond ik het een beetje heel laat. Merrie is nu uiteindelijk op 30 april drachtig geworden, dus heel aanvaardbaar, alhoewel iets eerder eigenlijk in de planning zat.

En ja met de huidige markt is ieder vorm van onderhandelen bij de hengstenhouders mogelijk Haha!

Men kan alleen discussiƫren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 170 bezoekers