amor/armstrong/ramiro.z karaktertrekken info gevraagd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
angelique

Berichten: 581
Geregistreerd: 30-05-01
Woonplaats: regio rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-01 00:31

zie titel,
of diens afstammingen
*bv moeilijk/makkelijk onder t zadel
*braaf/gemeen algemene omgang
*moeilijk/makkelijk in de training/africhting
lang bezig geweest je paard te trainen/te krijgen
hoe hij nu is?????(doel)
enz enz aarzel niet je reactie te geven!!!!
groetjes angelique

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 00:54

Tja mijn paardje is een Havidoff x Candyboy (Luckyboy xx) x Akteur (Amor), dus zit best wel ver weg ...

Zijn oma is een goed basispaard en een hittepetit.
Hij (mijn paardje) is heel lief en aanhankelijk, soms beetje drammerig en beledigd. Erg mensgericht en geniet van aandacht, wat voor aandacht dan ook....wil het nog weleens opeisen Lachen

Hij is zolang jij eerlijk bent ook eerlijk, leert snel maar wel na het leren in alle rust herhalen om het te bevestigen. Is willig om in principe alles te doen wat je van hem vraagt, op de juiste tijd.

Is vrij kijkerig en het schrikkerige is al super vermindert, is van nature mooi van bouw qua front en kont, heeft een makkelijke hals en is altijd vrolijk en blij me te zien Lovers
Heeft intresse in de hele wereld Lachen

Hij is heel makkelijk, altijd geweest onder het zadel, geen singeldwang, doet bijna altijd mond open voor het bit. Hij hecht aan gewoontes zoals het schurken aan mijn handen met zijn mondhoeken na het rijden, deed hij bij de fokker al Lachen

Na 6 maanden had ik het gevoel eindelijk een band met hem te krijgen, ik heb in het begin voor hem moeten knokken...en hij geeft je zeker niks cadeau ieder stapje moet aan gewerkt worden van omgang tot rijden. Maar dan doet hij ook wat je van hem vraagt en geeft hij je zijn vertrouwen dan ben je elke dag weer Lovers

Na iets meer dan een jaar begin ik het idee te krijgen dat we eindelijk eens kunnen proberen om een combinatie te gaan worden....
Na een dipje gehad te hebben, hebben we er nu allebei weer zin in Lachen

Doel? daar ben ik nog lang niet, bij lange na niet Lachen
Maar iedere stap in de goede richting is een doel op zich!!