Gezocht de vader van mijn kwpner

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

felicity

Berichten: 11279
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: oudenbosch

Gezocht de vader van mijn kwpner

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-03 21:23

Ik rij nu een jaar op een kwpner van 8 jaar. Een heel leuk beest. Hij is als veulen zijnde op genomen in het veulenstamboek. Ik ben nu erg benieuwd hoe zijn vader er uitziet en wat hij deed in de sport. Ik hoop dat iemand hem kent.
Ik weet allen dat zijn vader Abantos heet en dat het een springpaard is.

Ik hoop dat iemand hem kent.

Groetjes Felicity


felicity

Berichten: 11279
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: oudenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-03 11:38

OO heel erg bedankt. Ik heb namelijk een kwpner van hem. Opgenomen in het veulenstamboek verder niet meer. Toen hij nog hengst was had een wat moeilijker karakter (komt natuurlijk omdat het toen nog een hengst was). We hebben hen een halfjaar geleden laten castreren Toen was hij 8. En dat gaat nu een stuk beter. Maar hij kan nu nog steeds met andere paarden het land op. Dat is wel heel erg jammer.

Als jullie nog een keer een foto van Abantos tegen komen wil ik die graag hebben.

[O]

felicity

Berichten: 11279
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: oudenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-03 09:53

rinnie1982"]
[quote="felicity schreef:
Maar hij kan nu nog steeds met andere paarden het land op. Dat is wel heel erg jammer.



Huh? Dat snap ik niet? Of ben je het woordje niet vergeten?
[/quote]

Ja inderdaad was het woordje niet vergeten.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: acerdurac, carika, Ptl4ever, SentiBot en 91 bezoekers