Cantor/Kantor?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Cantor/Kantor?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-03 18:44

Een stalgenoot van mij is sinds kort er achter gekomen dat de vader van haar paardje Cantor (KWPN) is, nu kwam ze naar mij toe om te vragen of wat info over deze hengst kan vinden, ik heb op google gezocht maar kon niet echt wat interessants vinden, iemand die deze hengst kent? Het zou ook kunnen dat het Kantor is, dat wist ze niet zeker.


Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-03 23:02

Naz schreef:
Heeeeeeej gaaf!!
Ik heb ook een Cantor (uit een Orthos merrie), 13 jarige merrie. Cantor heeft slechts 2 seizoenen gedekt, zijn veulens zijn van '89 en '90. Helaas afgekeurd op nakomelingen. Foto's heb ik moet ik ff zoeken, dan zal ik ze plaatsen!
Ik ken trouwens nog een Cantor (x Symphonie), een 14 jarige ruin die ZZ-licht loopt. Uit wat voor merrie komt de Cantor die jij kent?


De merrie van m'n stalgenoot is ook 13 dus dat klopt wel, leuk, ik zal het aan haar doorgeven, zal ze leuk vinden, de merrie waar zij uit komt weet ik niet, maar ze had het over Furiosa (?) of is dat de moeder van Cantor, m'n stalgenoot zei wel dat er veel springbloed achter haar paard zit, ik zal nog eens extra informeren.


Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-03 23:20

Hier heb ik er een, helaas niet zo duidelijk, ik zal eens kijken of ik binnenkort een duidelijkere foto kan maken.
Afbeelding
Hmm ze lijkt niet zo op haar papa, vind je niet Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 70 bezoekers