gelders paard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tancreda4

Berichten: 24009
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 17:53

Ik verzorg ook een gelders paard. Genderose als het goed is 100% gelders. Haar vader is Pygmalion (Monarch x Ronda) en de moeder van Genderose is Zenderose (Marius x Denderose).
Genderose is harstikke lief en braaf. En ook redelijk betrouwbaar. Rustig is ze ook.

Verder nog Lenteroos (nu verkocht) een dochter van Genderose en haar vader was Ahoy.
Dan nog Otto ook een zoon van Genderose. Zijn vader is Farao. En Union ook een zoon van Genderose en zijn vader is Fabricius.
Verder nog Victoria, Wiskey&Wodka. Deze ook Genderose als moeder, vader is Patriot (niet bekend, volgens mij ook niet goedgekeurd)>

Verder nog Tancreda, een dochter van Lenteroos. Vader onbekend (van afstamming Harald en Cinovo).

De merries allemaal harstikke braaf en rustig. Daar kun je echt 100% op vertrouwens. Echte goedzakken. De ruintjes Otto en Union zijn wat pittiger.

Gelderse paarden zijn gewoon cool Haha!


Tancreda4

Berichten: 24009
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 22:04

mrie schreef:
Zeg Tancreda4: Je Genderose staat nu wel op de marktplaats, ik hoop dat je dit al weet. Wat zonde en wat een zielig verhaal...Sterkte


Ik heb zelf de advertentie geplaats. Ik hoop zo nog een mooi plekje te kunnen vinden. De boer maakt het niets uit, als hij er maar geld voor krijgt... Het is idd zonde, want ze is ehct een schat en super mooi beest. Ze heeft ook een super afstamming is mij (door een kenner op bokt) een keer verteld. Dat ik zuinig op haar moest zijn vanwege haar afstamming. Helaas kan er niet meer mee gefokt worden, en zijn haar laatste veulens door een niet goed gekeurde hengst verwekt. Anders waren dat ook super beesten (zijn ze nog steeds natuurlijk Knipoog ).
Ik hoop met die advertentie een mooi plekje voor haar te vinden. Al zal dat best moeilijk zijn...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Antonius en 87 bezoekers