Info Inspekteur

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bucephalus

Berichten: 2469
Geregistreerd: 28-05-03

Info Inspekteur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-03 23:33

Hallo allemaal,

Ik heb in een van de oude nrs. van 'In de Strengen' ooit een artikel gelezen over Inspekteur. Ik ben al aan het zoeken geslagen, maar kan de info zo gauw niet vinden. Heeft iemand een idee in welke jaargang deze staat of waar op het net ik meer kan vinden?

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 23:41

PB naar Miss His die weet het vast

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 00:38

Ik denk dat het een jaar of 3 geleden erin gestaan heeft.
We hebben zelf namelijk een volle broer van Inspecteur gehad en die werd daar ook in genoemd.
Ik heb het stukje wel bewaard maar dat ligt "ergens" bij m'n ouders op zolder in een van de dozen met paardenbladen. Ben bang dat ik dat niet zomaar even kan vinden...

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 12:36

Inspecteur wordt bij Coby v Baalen gereden. Ik heb em daar een paar keer 'live' gezien. Gaaf paard. Heel braaf. Er reed dan een meisje van stal op in de les

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 23:07

Inspecteur is een zoon van Darwin (Roemer x Pion) uit een Amor merrie gefokt door familie van Coby van Baalen. Maar het verhaal uit IDS weeet Miss vast te vinden.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 23:13

Hij was volgens mij gefokt door de vader van Coby. Heb zelf ook een Inspekteur (als 4 jarige hengst gekocht van Coby). Ik kan je wel wat vertellen over hem, if you like?

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 09:39

Ik heb ook een Inspekteur-nakomeling, kijk maar in mijn profiel.
Volgens mij stond Inspekteur 2 jaar geleden in IDS, ik heb ook al gezocht, maar kon het zo snel niet vinden...

cicero
Berichten: 439
Geregistreerd: 11-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 20:15

Inspecteur word nu gereden door Vincent ...... (achternaam weet ik zo gauw niet)
Ik heb afgelopen jaar op de zwolle stallion show gewerkt en moet zeggen dat ik er gecharmeerd ben van de hengst.
Super braaf dier op stal in in de omgang heb die week toen geholpen met de verzorging van hem en hij is geweldig

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 21:16

Ik dacht dat het Vincent Van Gassel was/is!!!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 22:33

Sjee, dan loop ik zeker weer ver achter want ik dacht dat Marlies van Balen hem uitbracht. (goh smax, eindelijk je profiel ingevuld? hoe heb je dat gedaan? Haha! ).

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 22:33

Tis Vincent v Gasselt.. ik moest even wennen aan deze combinatie... Marlies vond ik er altijd zo mooi op passen... deze jongen is (natuurlijk) een stuk langer.. Maar ze doen het samen goed!!

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 10:46

Spekkie is een hele brave hengst tussen de merries. Maar hij is niet zo groot ( 1.62) Hij is geweldig gebouwd, toont veel groter. Ik vind zn draf niet zo byzonder, galop vind ik beter. Hij springt zn series heel mooi en zn pirouettes ook.
In het winter seizoen gingen Vin en Spek best goed maar nu het dekseizoen is begonnen gaat het wat minder, hij is erg tegen zn been.
Als je echt interesse hebt in Inspekteur kan ik je het nummer van Vincent wel geven, die kan je veel meer vertellen over Spek.

Bucephalus

Berichten: 2469
Geregistreerd: 28-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-03 15:48

Hallo bokkers,

Ik ben een paar dagen weggeweest en heb nu pas de reacies gelezen. Hartelijk dank.
Ik heb eens ergens gelezen dat de Inspekteurs laat rijp zijn. Mijn vriendin heeft een driejarige Inspekteur die nu 1.57m meet.
Hij is nog hengst. Hoe groot is de kans dat hij nog wat groeit Verward
Scheelt het als hij wordt gecastreerd of niet?

Groetjes,
Buc

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 16:30

Bucephalus schreef:
Hallo bokkers,

Ik ben een paar dagen weggeweest en heb nu pas de reacies gelezen. Hartelijk dank.
Ik heb eens ergens gelezen dat de Inspekteurs laat rijp zijn. Mijn vriendin heeft een driejarige Inspekteur die nu 1.57m meet.
Hij is nog hengst. Hoe groot is de kans dat hij nog wat groeit Verward
Scheelt het als hij wordt gecastreerd of niet?

Groetjes,
Buc


Er wordt idd gezegd dat wanneer je een hengst laat castreren, dat hij dan nog enkele cm bijdoet, maar ja eens hij gecastreed is kan je natuurlijk niet meer nagaan of hij dat als hengst zelf ook zou doen? Haha!

Maar normaal een driejarige die doet toch altijd nog wel enkele cm!! Knipoog