Wie heeft er een nakomeling van Welt Hit II ????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Crissy
Berichten: 352
Geregistreerd: 22-10-02
Woonplaats: Dordrecht

Wie heeft er een nakomeling van Welt Hit II ????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-03 12:22

Ik vind de hengst zelf heel mooi van type met veel uitstraling. In beweging vind ik hem tegenvallen met name de stap is niet denderend van hem.

Ik zou willen weten in hoeverre hij een stempel heeft gedrukt op zijn nakomelingen. Ik heb er namelijk nog nooit 1 in het echt gezien.

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 15:52

Heb net een maand lang een hengstveulen in de weide gehad van WH II. Leuk dier, niet bijster bijzonder nog, want hij kwam nogal magertjes de winter uit.......wel lekker drafje erin. Uhm, heb geen foto's geloof ik, da's wel jammer. Hij staat nu bij Team Nijhof in de groep.

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 16:47

mijn tante heeft een jaarling van hem. Daar zal ik binnenkort een keertje foto's van maken! prachtig beessie Vingers aflikken Lovers (voor zover je dat van n jaaling kan zeggen dan Haha!)

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 13:22

Ik heb sinds gisteren weer een schitterend hengstveulen (3 weken oud) van WeltHit in de wei lopen, zal je een foto mailen deze week.

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 15:12

Ik ken er eentje, donkerbruine merrie. Flinke kap erop, mooie kont alleen de beweging achter is wat minder, een moeder met een sterk achterbeen heb je wel nodig
Maar verder wel super in de omgang, werkt graag voor je

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 18:51

Bij osn op de vereniging heeft er iemand een Welt Hit. Die wil er nog weleens mee ophouden tijdens het werk. Hoe het jonge paard van mijn instructrice (ook een WH) het doet, weet ik niet.

Anne_GTI

Berichten: 18202
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 21:43

Meisje bij mij aan de club is er nu een aan het zadelmak maken. Beetje klein gebleven maar wel een leuk model.

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 09:55

Ik heb regelmatig nakomelingen van Welt Hit II in de baan en dat zijn meestal mooie types.
Over de beweging kan ik weinig zeggen, omdat dat natuurlijk enorm beinvloed wordt door de manier waarop ze gereden worden.

Kadans
Berichten: 193
Geregistreerd: 12-07-01
Woonplaats: silvolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 22:47

zou zeggen informeer bij de havikerwaard daar hebben ze een pas goedgekeurde zoon van hem op stal staan hij heeft saint tropez en het is mijn boefie (ik ken hem persoonlijk heel erg goed)
hij is vooral opgevallen door zijn goed achterbeen gebruik

JSpringer
Berichten: 63
Geregistreerd: 25-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 16:37

Ik had bijna een 3 jarige Welt hit x El Corona merrie gekocht. Had alleen maar 3 jaar in het land gelopen. Super mooi paard en super lopen, klinisch helemaal goedgekeurd en op de foto's, rontgenologisch, allemaal 4-en voor hoefkatrol gebied......heel erg jammer maar heb het paard niet gekocht.