Zeg jullie favoriete dressuurhengst om te helpen.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
XxSwEeTy
Berichten: 1284
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 22:13

1. FARRINGTON
2. FARRINGTON
3. FARRINGTON
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MIJN POEPIE IS OOK DRACHTIG VAN FARRINGTON, MOOI MOOI MOOI!!!!!
ZAL VAST EEN KLAPPER VAN EEN VEULEN UITKOMEN HIHI, HOPEN OP EEN STOER HENGSTVEULEN!!!!!!!!!
IK LOOP STAGE BIJ OLTHOF EN ZIE FARRIE (FARRINGTON) ELKE WEEK HAHA LIEFFFFFFFF DAT IE IS, ECHT EEN SUPER KARAKTER VOOR EEN SUPER HENGST!!!!!!



XxSwEeTy
Berichten: 1284
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 22:28

FARRINGTON RULEZZZ, HIJ FOKT GOEDE VEULENS, MET GOEDE BEWEGINGEN EN EEN SUPER FIJN KARAKTER, ALS JE DEZE HENGST IN HET ECHT BEWONDERD BEN JE GELIJK VERKOCHT! HIJ HEEFT EEN ONTZETTEND MOOIE UITSTRALING, EN EEN OMUNDIG KARAKTER!!!!!! DROOMHENGST!!!!!!!!!!! niet gokken, maar met farrington fokken!!!!!!!!!

ik ken een paar jazz paarden, goed karakter hoor Haha!, en een paar houstons onder het zadel, en superfijn lopen!!!!!!! duzzzzzzz en ik ken heel veel farringtons en er zitten vele goede paarden tussen maar vrijwel alle hebben het karakter van farrington, deze paarden zijn zeer goed te bewerken!

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: fokfanaat, GoogleAdsense, SemrushBot, SentiBot en 122 bezoekers