Info over NRPS-hengst Drug ox

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
diegomarije

Berichten: 509
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Alkmaar

Info over NRPS-hengst Drug ox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-03 21:45

Ik ben op zoek naar info over de NRPS-henst Drug ox, ik kan niks vinden op de site van de NRPS en andere sites kan ik niet vinden ! Mijn paard is een nakomeling van Don Diego, die weer een nakomeling is van Drug. Heeft iemand info over deze twee hengsten of een site waar ik deze info op kan zoeken?


diegomarije

Berichten: 509
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-03 22:13

Oke, sorry hoor, stom van me , omdat mijn paard wel een NRPS-er is ging ik er automatisch vanuit dat zijn opa dat ook zou zijn. Maar ik heb hem gezien op die site, dank je wel! Zo krijg een beetje een beter idee uit wat voor familie Haha! mijn paard komt!

diegomarije

Berichten: 509
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-03 16:21

Ja daar ben ik dus ook benieuwd naar, ik heb al een tijd geleden info hier opgevraagd over Don Diego en kreeg toen idd veel info over Dolci's Don Diego van Balasjow en weinig te vinden over Don Diego. Ik heb thuis een foldertje hem, maar daar staat ook weinig info over hem. Het is in ieder geval ook een schimmel en hij schijnt actief te zijn in de springsport, maar verder kan ik weinig over hem vinden. Ik hhop dat ik via hier eer kan vinden, kan wel eens navragen bij de vorige eigenaar van mijn paard! Volgens mij is Don Diego geen volbloed arabier, maar een kruising, weet het niet zeker Verward

diegomarije

Berichten: 509
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-03 16:24

Ik kan niet scannen, maar ik zal het even pakken, dan type ik het wel over of zo!


diegomarije

Berichten: 509
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-03 16:42

Oke, dit staat op het foldertje:
De rijpaardhengst NRPS
DON DIEGO NRA 940483.94

kleur: schimmel
geboren: 1994
stokmaat: 167 cm
vader: Drug OX
moeder: Rosamunde, ster v. Ramiro x Doruto

Don Diego valt op door zijn schitterende hoofd en zeer fraaie hals. In het keuringsrapport spreekt men van zeer lichtvoetige bewegingen, springt met zeer veel souplesse.

Verder zit er nog een foto bij dat hij aan het vrijspringen is. Ramiro en Doruto dat zijn toch KWPN goedgekeurde hengsten, of zeg ik nou weer iets raars? Verward

diegomarije

Berichten: 509
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-03 16:49

Ja daarom kan ik denk ik ook zo weinig vinden! Zal idd eens navragen bij het NRPS en die vorige eigenaar opbellen, misschien kan hij me doorverwijzen naar de fokker of zo, ik hou je op de hoogte!

diegomarije

Berichten: 509
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-03 15:18

Ik heb info opgevraagd bij het NRPS over Don Diego, ben erg benieuwd, wacht met spanning af! *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: charootje en 116 bezoekers