Paddox nakomelingen !!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 09:23

Ik zal even iets vertellen over wat ik weet van zijn nakomelingen.
De jaarling groeit echt erg mooi uit, ze is op net een jaar al richting de 1.65 m aan het groeien. Ze kan leuk over de benen gaan en heeft zeker veel beweging van Paddox meegekregen. (de moeder is een tuigpaard en die beweging is er gelukkig uit) Het veulen laat ook best goede dingen zien, jong als hij is, maar daar durf ik nog weinig over te zeggen, zelf zeggen we dat hij beter is als zijn zus. De kleur van beide is bruin, net als moeders en beide hebben een kol en wat witte voeten. (heeft moeders ook, net als Paddox dus dat zegt niet veel) Karakter is super, zeer op mensen gericht (dat zag ik vorig jaar ook op de Nieuwe Heuvel bij de Paddoxveulens daar). De jaarling is echt zo van 'Hoi, ik ben Voice en jij vind mij leuk, dus hier ben ik!' Dringt zich gewoon aan je op, of je het leuk vind of niet, want mevrouw iwl aandacht, aandacht, aandacht en zo is het veulen volgens mij ook wel. Ze vinden zichzelf heel wat en willen je nog weleens voorbij lopen. Consequentie is zoooo belangrijk bij die twee van mij, anders doen ze lekker wat ze zelf willen en dan ben je verder van huis, want het kunnen best lastpakken zijn af en toe. Echte Paddoxen dus.
Mijn vriendin heeft een tweejarige en die is om te zien ook heel mooi, al vind ik die van mij persoonlijk beter. (en die van haar is vol rijpaard gefokt) Die van haar is alleen nog erg klein, zal een klein paard worden denk ik.

[ITP] Mijn nieuwe sportpaard (:P) en SuperWencke....

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 22:07

Over het algemeen doen zijn nakomelingen het best goed. Vaak mooi koppie en sterk achterbeen en goede galop.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 20:12

Ik heb een jaarling en een veulen. Foto's staan in de link van mij, twee berichten hierboven... Dat blauwe zinnetje met Tong uitsteken smily... Daar even op klikken en je ziet mijn twee Paddox-en.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 11:36

De ingevlochten merrie is idd mijn megagrote jaarling. Ikzelf heb wel donkerbruine Paddox-en gezien... Ben toen op de nakomelingenkeuring geweest en daar liepen ze wel degelijk. Ook op de Nieuwe heuvel zelf. Ja, ik heb ook wel meer foto's, pb maar even.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 18:49

Onder mijn berichtjes zie je een knopje staan met PB erop. Als je daarop klikt, kun je mij een prive berichtje sturen, die krijg ik dan alleen en die komt niet openbaar op Bokt. Bovenin je beeld krijg je dan te zien dat je een priveberichtje hebt, ga maar eens kijken.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MizzMontana en 125 bezoekers