Zaterdag komt de hengst!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Zaterdag komt de hengst!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-03 10:03

Tjeee, ik belde net naar de hengstenhouder om te melden dat ik graag 2 van mijn shetlandmerries wil laten dekken door een van hun hengsten.
Nu is het voor mij de allereerste keer dat ik dat allemaal zelf regel, vroeger deed paps dat allemaal Haha! , dus ik had geen idee hoe dat ging.

Het is eigenlijk heel simpel, ze rijden 2 keer in de week deze kant op, woensdag en zaterdag, dan is de merrie vanzelf een keer hengstig en dan gaat de hengst erop Knipoog
Oooo, ik vind het toch wel spannend hoor, nu het zo dichtbij komt. Ik heb trouwens voor beide dames dezelfde hengst gekozen, namelijk: Lars van de Ruitersweide omdat met mijn andere keus niet gereisd wordt.

Dit is dus de a.s. papa, daar moeten mijn dames toch wel spontaan hengstig van worden

Afbeelding

Kabouterdans
Berichten: 5086
Geregistreerd: 19-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 10:23

Ik heb geen verstand van shetten.
Maar dit vind ik een hele aansprekende pony!!

Dennis

Berichten: 31473
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 12:01

Wat stoer!!!!! Ik zat gister ook een beetje hengsten te bekijken en kwam hem tegen. Dit is de enige pony geweest die ik eventjes naar me zelf toe gemailt had omdat hij mij zo erg aanspreekt! Ik ben erg benieuwd naar wat er volgend jaar uit komt.
Als ik ooit een merrie heb denk ik nu al heel serieus aan deze hengst. Helaas kan Dennis geen veulentjes van hem krijgen.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 14:16

Leuke hengst, wat voor afstamming is het??

Tallie1979
Berichten: 22756
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 14:19

Stoere bink hoor!! Haha!

Misschien heb je dan volgend jaar wel twee stoere bonte veulens rondrennen Haha!

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-03 14:21

Zijn vader is de zwartbonte Carlos van Heesselt
Moeder is Saskia van de Zandkamp, dochter van Pegassus of Netherley.