Hengstenveulen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Hengstenveulen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-03 13:38

We hebben momenteel een 3 maanden oude hengstenveulen. Maar hij weet al heel goed dat hij hengst is.
Zo was het gisteren zo dat ik had gereden, dan staat hij in zijn eentje op stal. Ongeveer een uurtje later stond hij samen met zijn mams weer op stal, maar portie opgefokt dat hij toen was. Normaliter gebeurde het wel vaker dat hij een poging deed tot op zijn ma te springen, zowel van achter als van opzij, maar gisteren hield hij maar niet op.....Zijn leuter uit en dr maar op blijven zitten.....als hij er dan weer vanaf ging duurde het enkele seconden of hij hing alweer...

Zag er niet uit.....maar nou is mijn vraag: Is dit normaal of heeft meneer gewoon iets te veel hormoontjes nu al door zijn lichaam gieren!?

De bazin zei al....zou haast de DA bellen, om te vragen of hij al gecastreerd kan worden, mjah dr valt zo weinig te castreren bij een veulen van 3 maanden......


Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-03 17:59

haha tjah, oefening baart kunst he Knipoog Tong uitsteken
We hebben gewoon een beetje apart veulen....haha....na 2 dagen at hij al volop met mams mee, hooi, bix, alles kreeg hij bijna weg....hoe, vraag joost maar!!
En inderdaad is er momenteel nog weinig te castreren omdat zijn ballen nog moeten indalen....zit nu dus nog weinig en dat is zo lastig castreren Knipoog!
Maar wanneer de baas de DA heeft gevraagd, zal ik het wel even melden! haha

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 bezoekers