Wat is jullie ervaring met Gribaldi´s?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 22:06

Tja. hier moet ik natuurlijk wel op reageren Haha!
Ik heb foto's van mijn gribje gemaakt en die zijn in ontwikkeling. Hier nog een oudje (als jaarling) mooi plaatje en zeker niet traag van achter. Goed gebouwd, lief karakter en 3 goede gangen.
Ze staat hier op de achtergrond. (precies 1 jaar oud)
Afbeelding
Afbeelding
Over het algemeen heb ik goede ervaringen met gribaldi nakomelingen, mooie types en fijn karakter tja je hebt natuurlijk altijd uitzonderingen.


HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 11:37

Je moet ook niet vergeten dat moeders ook nog wat vererven. Het is maar net wie het achterbeen vererft. Ik heb namelijk ook gribaldi's uit een goed bewegende moederlijn gezien die zelf ook heel aardig kunnen bewegen. Trouwens zie je bij gribaldi ook dat er ontzettend veel beweging is ingereden. Aan een touwtje krijg ik geen kippenvel, maar als ie onder het zadel zit.... Brrrrrrrrr Haha! Goede stuurkunst doet veel wonderen.

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 19:01

Hhahaha als je die topics leest krijg je nog geen indruk van gribaldi. Dat is gewoon een twee strijd van mensen die de hengst wel goed vinden, en mensen die de hengst dus niets vinden. Tja smaken verschillen en dat blijf je altijd houden. Als ik jou was zou ik gewoon eens kijken wat je van jou gribaldi vindt en als hij je aanstaat gewoon kopen die hap!


HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 21:38

Als mijn gribaldi niet zo'n karakter had had ze nu niet meer geleefd! Dat zegt toch heel wat. Ik heb nog nooit zo'n fijn paard op stal gehad ik kan er echt alles mee.

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 07:45

yvetje"]
[quote="GribaldiFAN schreef:
Als mijn gribaldi niet zo'n karakter had had ze nu niet meer geleefd!


hoezo?
[/quote]
Ongeluk, en door haar karakter is ze er weer helemaal boven opgekomen. En nu is ze zelfs nog liever geworden. Ze is 2 maar kan alles met haar doen. De artsen stonden versteld over hoe lief ze was voor toen een jaarling en over hoe mooi ze wel niet was. Ze werd niet voor niets black beauty genoemd Haha! Ik zal binenkort nieuwe foto's van haar plaatsen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 79 bezoekers