Yoram porsche x sharon

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

porsche
Berichten: 68
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Katwijk aan Zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 22:33

Hallo riccardo,
Was aan het kijken of ik al wat reactie had op mijn vraag over Yoram zijn afstamming toen ik zag dat jij deze vraag ook voor mij nog eens had gesteld, het gekke is dat jij hier veel meer reactie op hebt gekregen dan ik. Harstikke leuk van je, volgens mij ben jij ook degene die gerageerd heeft op de CAV-site. Ik lees dat je naar wennepen schrijft dat je nog een foto moet hebben, is dit een veulenfoto. Yoram heeft trouwens de 28ste zijn 13de verjaardag groots gevierd. Nogmaal hartstikke leuk en bedankt voor je bemoeienis.
groetjes jeanette


porsche
Berichten: 68
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Katwijk aan Zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 23:11

Hallo riccardo,
Bedoel je da wennepen graag een foto van onze Yoram zou willen hebben? Als dat zo is zal ik proberen die op de site te krijgen ben nog niet bedreven in het gebruik van de computer en al de mogelijkheden, maar het gaat steeds beter. (heb hulp) Kan je je antwoorden sturen naar mijn mailadres bvd
Groetjes Jeanette

porsche
Berichten: 68
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Katwijk aan Zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 12:38

Hallo Wennepen,
Er staat een foto van Yoram op internet op de site van de manege in Katwijk. Ik heb daar vorig jaar meegedaan aan een endurancerit kl1. Deze wedstrijd had ik ook georganiseerd samen met m'n dochter en nog wat andere. Ook dit jaar is er weer een op 12-10-2003.(zie de site van de DER) Het was een super ervaring, helaas had hij kort daarna een blessure maar deze is gelukkig weer verholpen en is hij weer in training.
24 mei als alles goed gaat zal zijn eerste wedstrijd weer zijn. Hij is Z1 met 2 winstpunten, in de dressuur wordt hij uitgebracht door mijn mede eigenaresse Arjan. Het adres waar je Yoram (en mij ) kunt zien is www.manegejonker.nl
groetjes Jeanette

porsche
Berichten: 68
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Katwijk aan Zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 13:10

hallo Abigail,
Ik heb je ook een mail gestuurt aangezien hetverhaal erg lang werd.
Zoals je bij Wennepen kan lezen is hij ook te zien groetjes van ons

porsche
Berichten: 68
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Katwijk aan Zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 13:34

sorry gestuurt moet natuurlijk gestruurd zijn HAHA

porsche
Berichten: 68
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Katwijk aan Zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 13:35

oh jeh weer fout moet naturlijk gestuurd zijn sorry


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Hindo2 en 92 bezoekers