Florett

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

tiamo
Berichten: 97
Geregistreerd: 28-01-03

Florett

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-03 22:18

Ik denk erover om mijn merrie te laten dekken door Florett
Zijn er meer bokkers die overwegen om met deze henst te dekken of
heeft een van jullie al een nakomeling van deze henst??


tiamo
Berichten: 97
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-03 22:46

De merrie is springen gefokt Julio Mariner X Jasper, ze is 1.65 m. en heeft een goede stap en draf maar de galop kan zeker beter. Ik twijfel tussen Florett en Gribaldi. Ik vind Florett een mooie hengst, de cijfers zijn goed enz.. alleen wil ik eigenlijk wat meer weten over zijn nakomelingen.

tiamo
Berichten: 97
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-03 13:00

Allereerst bedankt voor jullie reacties Lachen

Aangezien mijn man ook inspraak heeft in de keuze van de hengst is het toch Gribaldi geworden. Wij hebben het besproken met dhr. van Uytert en die raadde ons toch Gribaldi aan dus de merrie wordt dit weekend geinsemineerd.

Citaat:
_Rick schreef:
Waarom neem je als ik vragen mag op een springgefokte merrie als Julio x Jasper een dressuurhengst ? ? ? ? ? ??


Ik neem op deze merrie een dressuurhengst omdat wij alleen maar springpaaden op stal hebben staan dus ik heb geen andere keus.
Mijn dressuurpaard hebben we in januari jl. laten inslapen en nu rijd ik op een 3 jarige Animo X Julio Mariner (is dus ook springen) het gaat heel erg goed, hij pakt de dressuur heel goed op maar uiteindelijk is hij voor de springsport.

Ik weet dat het wel een beetje vaag klinkt allemaal maar dat heb je als je man springruiter is en ik alleen maar dressuur wil rijden Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 99 bezoekers