*spoed* Hengst gezocht voor partout merrie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 22:38

Hebben jullie zoals gewoonlijk weer voorkeur voor veel (Trakhener) bloed?

Als ik aan Partout denk, denk ik aan Monteverdi=Partout x Matador, dan zou je dus Obelisk kunnen overwegen...
Ook Orion=Partout x Belisar schiet dan door mijn gedachten, daarbij heb ik een paar fijne Partouts gezien met Roemerbloed erin, dus dan zou je evt. Kroonjuweel kunnen overwegen. Of Houston, die nu ook aardig in de indexen tevoorschijn komt.
Polansky, aangezien ze met Kostolanybloed al een leuk dier lijkt te hebben gegeven, ook dan weer dat Roemer bloed erin.

Of Dorutobloed -> Farrington.

Pfff, je kan zoveel kanten met zo'n dier op! Party!!


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 22:48

Kroonjuweel staat nog ter beschikking bij de staleigenaar van Batje als ik het goed heb.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 23:17

Democraat x Partout past ook mooi.


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 12:34

San Remo komt anders ook uit oude bloedlijnen en ik vind hem niet bepaald bloederig van type...
Je kan welk verwachten dat als je met een vos dekt er ook een vos uitkomt aangezien moeder van Partout ook een vosje was, met nadruk op vosJE aangezien ze erg klein was.
Daarom misschien ook de maat in het achterhoofd meenemen, Kroonjuweel was al uit de picture en misschien dan maar goed ook aangezien die klein fokt.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 12:48

Je kan ook een gokje wagen en voor Sandreo gaan, de jonge Sandro Hit x Flemmingh die in het najaar voor de HK aangeboden wordt.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 19:14

GribaldiFAN schreef:
m. Elana Keur van Sultan x Wielana Keur Pref van Porter x Oelana Keur Pref van Watteau xx X Hulana Keur Pref, dus uit de bekende Hulana-stam (stamm 242 van Joost),

Copyright Sjuimpje Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 19:24

De hengst v. Mondriaan x Kulana (v. Ferro) x Elana (v. Sultan) kwam dit jaar toch tot de 3e bezichtiging, de Diamond Hit uit Kulana is nu ook bij een hengstenhouder terechtgekomen en gaat ook op voor de hengstenkeuring. Verder staat er nog een jonge Jazz uit deze lijn bij Tineke Bartels dus ook al is er nog niets gepresteerd,
het lijkt nu veelbelovend.
Nu maar hopen dat ze (en ik met mijn hengstje Haha! ) het waar gaan maken!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 23:05

GribaldiFAN schreef:
De merrie is van de O jaargang
Dus valt in groep 2, ze loopt nu m-dressuur en heeft dus nu 1 veulen van distelzar. Wat moet ik nu doen om haar keur te krijgen. Ze is ster en prok goedgekeurd.
Voor vier- tot en met negenjarige stermerries geldt dat het predikaat keur wordt toegekend als de merrie een voldoende verrichtingsresultaat heeft en een bij het KWPN in het veulenboek of register A geregistreerde nakomeling. De merrie hoeft voor de verkrijging van het keurpredikaat niet meer ter keuring te worden aangeboden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Casum, gewoonmarie en 68 bezoekers