Nog meer Juniortjes?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
perlee
Berichten: 317
Geregistreerd: 07-04-03

Nog meer Juniortjes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-03 12:00

Hallo ik ben nieuw hier mijn naam is Helen.
Ben in het bezit van een paard en een pony.
Mijn paard is een 5 jarige Junior STV X Buntspecht X Pretendent hengst van 1.75m mijn pony is een 23 jarige N.R.P.S. ertje van Baccarat.
Ik ben eigenlijk benieuwd of er hier nog meer nakomelingen zijn van Junior en zo ja hoe zijn ze van karakter en uiterlijk?
Nou ik ben benieuwd naar de reakties.

Groetjes Helen.


perlee
Berichten: 317
Geregistreerd: 07-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-03 21:15

Verward heb ik nou verkeerd gezocht of niet? Maar volgens mij waren er nog veel meer Juniors hier te vinden?


perlee
Berichten: 317
Geregistreerd: 07-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-03 09:23

pieterm schreef:
klik op "te koop" en dan op virtuoos (dat is zijn naam) daar vind je mijn juniortje
voilĂ , zo vind je hem gemakkelijker


Groetjes Pieter


Ik heb hem gezien hij is erg mooi lekkere hals heeft hij.
Alleen jammer maar dat is mijn persoonlijke mening dat het geen schimmel is ik ben gek van schimmels maar goed het doet niet af van zijn kwaliteiten en karakter natuurlijk.

perlee
Berichten: 317
Geregistreerd: 07-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-03 11:52

Leuk er zijn heel wat dingen die dus duidelijk overeen komen.

Nou ik zal ook even wat over die van mij vertellen.
Het is dus een bijna 6 jarige hengst, 1.75m hoor en schimmel vos geboren.
Omdat hij als 3 en 4 jarige nog onwijze groeispurten heeft gehad heb ik hem lekker rustig gehouden gewoon lekker basis werk.
Nu gaan we hem oppakken.
Van karakter kan ik niet anders zeggen dat het een grote sukkel is okee hij is kijkerig en kan ook best heet worden maar hij blijft er altijd wel met zijn hoofd bij, met rijden is hij super super braaf ook met inrijden heeft hij geen bokje gegeven hij is er vorige week pas voor het eerst van door gegaan en dat kan je ook nog niet eens serieus nemen wel heeft hij een periode gehad dat hij het leuk vond oom op zijn achterbenen te staan en dan zo hoog en zo lang mogelijk maar gelukkig is hij erg onder de indruk als ik een brul geef dus dan stond hij ook weer snel op zijn vier benen.
Hij leert snel en makelijk ook wil hij graag meewerken ik heb in het begin best wat problemen gehad omdat hij mee en vooruit dacht opzich niet erg alleen iets te extreem.
Op stal is het een doedel een vreselijke kroelkip en ook gek op andere paarden ook loopt hij regelmatig los met andere paarden waar hij wel eens te opdringerig wil zijn maar na een flinke klap is dat ook weer zo over en gaat hij lekker spelen.
Over zijn kwaliteiten durf ik weinig te zeggen dat is zo moeilijk over je eigen paard wel heb ik ooit eens een wedstrijdje met hem gereden en na afloop kwam de jury naar mij toe dat hij een vreselijk goede galop heeft (je kan hem haast niet uit zitten maar okee) en dat verder ook goede bewegingen had maar de galop sprong er wel boven uit ik stond natuurlijk helemaal te groeien van trots.
Maar goed ik ben vreselijk blij met hem en ik zou dus ook geen ander paard willen en zeker niet een paard met een ander karakter als mijn Perlee gewoon lekker makelijk geen dooie altijd eerlijk en nog willen en kunnen werken ook.

perlee
Berichten: 317
Geregistreerd: 07-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 10:25

Identiek keur (v. Duko). Identiek is ook Z2 dresuur

Weet jij toevallig van wie hij is? Want ik heb een tijdje op een stal gewerkt en daar stond een nakomeling van Uniform met de naam Identiek hij wa svan een meisje wat op STV gewerkt had.

perlee
Berichten: 317
Geregistreerd: 07-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 11:33

EmEm"]
[quote="perlee schreef:
Identiek keur (v. Duko). Identiek is ook Z2 dresuur

Weet jij toevallig van wie hij is? Want ik heb een tijdje op een stal gewerkt en daar stond een nakomeling van Uniform met de naam Identiek hij wa svan een meisje wat op STV gewerkt had.


Nou Identiek die ik bedoel is van Duko en is een vos. Jij hebt het over een nakomeling van Uniform dus die was dan schimmel. Dat kan dan niet dezelfde zijn geweest. Ik weet zo niet waar de Identiek die ik bedoel nu staat. Weet je nog hoe dat meisje heet? Misschien dat ik dan meer weet.
[/quote]

Zo ben ik stom dan het staat er gewoon bij dat hij van Duko is, en nee ik weet niet hoe dat meisje heet weet aleendat het een schimmel si van uniform en ook Z liep/loopt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot, trudel, Ubermetrics, YandexBot en 2 bezoekers