Wat vonden jullie van de show bij van Bommel?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Maitu
Berichten: 619
Geregistreerd: 28-10-02

Wat vonden jullie van de show bij van Bommel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-03 08:34

En dan met name van het optreden van Obelisk en Jet Set D?


Maitu
Berichten: 619
Geregistreerd: 28-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-03 09:06

Obelisk staat niet altijd bij van Bommel op stal. Normaliter bij Rutten. Tja, het is en blijft een prachtbeest. Hij lijkt me ook vrij rustig en braaf. Jet Set onder het zadel vond ik een beetje tegenvallen, aan de hand overtuigde hij beter. Mijn vriend is echter helemaal verliefd geworden op Obelisk.....ik ben er nog steeds niet uit....

Maitu
Berichten: 619
Geregistreerd: 28-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-03 10:04

Ahah, kijk dat maakt het verhaal al weer anders....aan de hand overtuigde hij mij meer.
Jet Set D zou bijzonder goed bij mijn merrie passen. Dat wordt nog lekker ruzie maken met mijn vriend. Ik fok puur en alleen voor mezelf.
Nadelig punten van mijn merrie zijn maat, en een ietwat strakke rug. Zelf spring ik erg graag, en de keuze voor Jet Set ligt dan wat meer voor de hand dan Obelisk.
Waar ik me erg druk over maak is het karakter van Jet Set. Tineke Bartels was er niet erg over te spreken. Kijk mijn merrie is niet bepaald werkwillig, ik zeg zelf altijd een 'sm-typetje' ze voert graag oorlog en dan op alle fronten en altijd......Is Jet Set dan verstandig??????

Maitu
Berichten: 619
Geregistreerd: 28-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-03 10:05

Ik heb het niet zo op Peter Pan.....Peter in de Pan zeggen we altijd...

Maitu
Berichten: 619
Geregistreerd: 28-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-03 11:41

Voor mij (m'n merrie) geldt hetzelfde als wat Fabienne schrijft..
Genoeg souplesse in de beweging, maar de rug mag wat losser zijn. Dressuurmatig is zo'n paard dan wat moeilijker in de overgangen -> niet door de rug. En bij mijn merrie is doorzitten ook niet echt fijn, een sterk achterbeengebruik gecombineerd met een strakke rug geeft bepaald geen schommelstoel gevoel.....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 57 bezoekers