Leonardo (NRPS-hengst)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Leonardo (NRPS-hengst)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-03 18:43

Hallo!

Wie kan mij wat meer informatie geven over de hengst Leonardo? Ik heb al op de NRPS-site gekeken, maar daar staat hij niet op.
Leonardo schijnt een jonge Ramiro te zijn. Heeft iemand hier op bokt misschien een paard van de hengst Leonardo?
Ik ben benieuwd wat karakteristieke eigenschappen zijn en of hij iets in de sport heeft gepresteerd.

Hopelijk kan iemand mij meer vertellen, alle info is welkom!

Dees

Berichten: 18914
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 10:11

Mijn [naam verwijderd] is een jonge Springbourne Huckleberry, en hij is ook hengst. Met zijn 2 jarige leeftijd is hij nog niet actief in de sport, maar de verwachtingen zijn hooggespannen.

1 april.
Nee serieus, sorry, ik heb verder nog nooit gehoord van dekhengst [naam verwijderd]

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 13:15

Ik heb de naam Leonardo nog niet gehoord en ken het hengstenboek van het NRPS bijna van buiten...Verward
De enige directe afstammeling van Ramiro die naar mijn weten bij het NRPS is goedgekeurd is Rico. (naam begint normaal met de eerste letter van de vader, maar dat kan anders zijn als de hengst uit een KWPN-merrie gefokt is)

Heb je wat meer info Verward Misschien is hij er bij een tweede bezichtiging uitgehaald ofzo. Dan kan ik het misschien nog wel voor je terugzoeken Haha!

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-03 18:15

Ooooo Gomir je hebt helemaal gelijk.. Ik ben net bij de eigenaresse geweest en heb het nog eens nagevraagd. De naam van de hengst is Lorenzo! Sorry foutje.. Weet je hierover misschien wel wat?!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 10:19

Komt ook nergens voor in mijn 'archief' Verward
heb je even een pb-tje teruggestuurd *LOL*