Fokkersverdriet; mijn entree in de fokkerij

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 14:49

Ja ik zou mijn hoofd niet zo laten hangen. Er zijn zat mensen die na zo'n drama verhaal met een lege merrie achterblijven. Ik zou me lekker gaan verheugen op het veulen, kan idd een heel goed sportpaard uitkomen met die afstamming.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)



sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 15:52

Je hoeft je merrie niet naar een stal te brengen, je kan door iedere hengstenhouder in je buurt ieder beschikbaar sperma laten insimineren.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 00:18

willy schreef:
he Maitu

Bij jou naast de deur Zortin en Bustron.
kosten bijna niets en geven toch goede gebruikspaarden.
gr.Wil


Dat is alleen een optie als jij van te voren vastlegd dat je het veulen zal kopen Haha!

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 09:06

Ach laten we maar bij het onderwerp blijven he het is voor de topicstarter al beroerd genoeg wat ze meegemaakt heeft. En idd ze zit midden tussen een aantal hengstenhouders in die zo met vers sperma kunnen komen insimineren en ook nog ruime keuze aan hengsten hebben.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 09:26

Nee heb een tweeling laat in het seizoen af gespoten, helaas. Maar ik ben al een tijdje aan het kijken te beginnen op de hengstencopetities, hengstenkeuringen, bezoek aan fokkers, verzamelen gegevens. En ik ben er uit voor de 7 jarige merrie. de vierjarige gaat nu eerst de sport in.

Spannend een veulen, kijk maar onder de kraamkamer, kan je vast meegenieten Knipoog

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dennis, Johnie, Linde_C, MDWStables, Rubio, Thami, Ubermetrics, Umeo en 50 bezoekers