Polansky

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
blup

Berichten: 194
Geregistreerd: 27-01-03

Polansky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-03 17:48

Wie heeft er een nakomeling van Polansky en heeft er foto's van en info.
Tevens ben ik benieuwd of er mensen ook foto's hebben van de hengst Polansky van een show of iets dergelijks.
Alvast bedankt, ik ben op zoek naar deze info omdat ik bij mijn merrie volgende maand een Polansky veulen krijg. De merrie was al drachtig toen ik haar kocht.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 17:56

Mijn instructrice heeft een hengstveulen lopen van vorig jaar en verwacht er dit jaar ook weer een veulen van Polansky..
Het is een vosje met lange stelten die super leuk kan lopen!!
Ik heb er helaas geen foto van!!

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 19:29

Sjuim heeft info, pb haar maar

cooo

Berichten: 107
Geregistreerd: 27-10-02
Woonplaats: Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 20:07

Ik werk bij hem op stal. En heb veel foto's enz. (ook van veulens) je kunt me beter even mailen want het is erg veel om hier te plaatsen. weetjeniewie@hotmail.com

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 21:42

cooo schreef:
Ik werk bij hem op stal. En heb veel foto's enz. (ook van veulens) je kunt me beter even mailen want het is erg veel om hier te plaatsen. weetjeniewie@hotmail.com


Misschien wil ze neutrale inlichtingen Haha!

x_eva_x

Berichten: 803
Geregistreerd: 14-12-02
Woonplaats: Tholen, zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 21:52

Afbeelding
hier een foto van polansky

cooo

Berichten: 107
Geregistreerd: 27-10-02
Woonplaats: Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 00:55

sarabande, ze vroeg ook om foto's. deze zijn te veel om hier te plaatsen. (nou ja daar ben ik eigelijk te lui voor om uit te zoeken hoe dat moet..)
de Info die daar bij staat zijn alleen maar uitslagen en geciteerde uitspraken en geen eigen mening hoor, maar die wil ik hier best wel zetten da's niet zo veel werk Lachen
Ik vind het een enorm lieve hengst, echt heel erg braaf, mooi groot en langgelijnt. Goed gallopperen en goed stappen, in draf mist hij (nog?) de gedragenheid en lichtvoetigheid. Als hij wat ouder en sterker wordt zal dat hopenlijk verbeteren. thuis in het werk gaan sommige draf stukjes ook al veel beter, maar dat is wel moeilijk vast te houden, dan mist hij de kracht daarvoor.

cooo

Berichten: 107
Geregistreerd: 27-10-02
Woonplaats: Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 00:57

sarabande, ze vroeg ook om foto's. deze zijn te veel om hier te plaatsen. (nou ja daar ben ik eigelijk te lui voor om uit te zoeken hoe dat moet..)
de Info die daar bij staat zijn alleen maar uitslagen en geciteerde uitspraken en geen eigen mening hoor, maar die wil ik hier best wel zetten da's niet zo veel werk Lachen
Ik vind het een enorm lieve hengst, echt heel erg braaf, mooi groot en langgelijnt. Goed gallopperen en goed stappen, in draf mist hij (nog?) de gedragenheid en lichtvoetigheid. Als hij wat ouder en sterker wordt zal dat hopenlijk verbeteren. thuis in het werk gaan sommige draf stukjes ook al veel beter, maar dat is wel moeilijk vast te houden, dan mist hij de kracht daarvoor.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 01:02

Juist die foto's zijn heel interessant. Daar is hulp voor hier op bokt
en wat mij betreft je preekt voor eigen parochie ik wilde polansky dit jaar gebruiken

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 09:25

Ben eigenlijk ook wel erg benieuwd naar de nafok van Polansky. (komt uit Paddox zijn jaargang, hihi, beetje vergelijken...)

cooo

Berichten: 107
Geregistreerd: 27-10-02
Woonplaats: Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 00:06

wilde?

blup

Berichten: 194
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-03 15:49

Ik heb je gemaild hoor. ik ben benieuwd naar zowel de nafok als polansky zelf.

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 13:05

Pfff..er staat een Polansky x Doruto merrie veulen in mijn profiel. Word dit jaar 2 maar kan er nog niet veel over zeggen.

sioux

Berichten: 196
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 14:50

Ik ken twee nakomelingen van Polansky allebei uit een Doruto-merrie. Ik ben ook bij de veulencollectie toendertijd geweest. Ik vind hem zelf niet zo. Viel me op dat de veulens niet uitgesproken goed kunnen bewegen. Een van die twee veulens uit de Dorutomerrie weer wel maar die moeder had weer hele goede bewegingen.