Zitten hier nog bekende Welsh A hengsten bij?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 22:41

Revel Orange Pip: bekende hengst, meest bekend als dekhngst op de Moorcock stoeterij. In Nederland vooral invloed via Serock Crusader (kleinzoon via Moorcock Xemplar) en Moorcock Bracken. Dit jaar een kleinzoon goedgekeurd gekregen in de naam van Wissenhof Gwin (via Revel Guardsman). Andere bekende nazaten in Nederland zijn Lead Soldier (zie foto hierboven) en Revel Guardsman. Via Eppynt Orange Pip-Trefaes Orange Pip- Castellau VIP-Coelenhage's Juggler had hij vorig jaar ook al een goedgekeurde nazaat.

Orange Pip was de bekendste vos zoon van de legendarische Clan Pip. Zijn moeder was Revel Sepha, een dochter van Twyford Grenadier en Revel South Wind. South Wind was ingeteeld op Pendock Playboy. Een andere lijn uit Revel Sepha is Revel Sequoia, moeder van Revel So Shy, daar kan vanda's je nog wel iets over vertellen. Orange Pip's sterkste punt was een klein hoofd en veel massa voor en vos in die tijd. Iets zwakkere punt was een wat kortere hals, die hij van zijn moeder had geerfd.

Criban Bantam kan je op mijn web site zien, opa van onze stammerrie

Volg de avonturen van Sumrin Saint Mary: Sumrin Saint Mary


joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 22:41

Ja avanti, ik heb Trefaes Orange Pip namelijk op video staan van toen ik bij de Castellau stud op bezoek was

Volg de avonturen van Sumrin Saint Mary: Sumrin Saint Mary


joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 19:27


Volg de avonturen van Sumrin Saint Mary: Sumrin Saint Mary


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Faya_barock, Majestic-12 en 112 bezoekers