Tuigpaard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-01 00:39

Hoi allemaal,
Ik ben nieuw hier. Zal me ff voorstellen.
Ik ben 33, verpleegkundige en al een jaar of 9 in het trotse bezit van Billy (eigenlijk Hilbrand) een tuigpaard. Cool Zijn vader is Balmoral, MV= Natuur. *LOL*
Ik heb hem in 1992 gekocht, toen hij 3 jaar was. Ik doe alles met hem, rijden, springen en mennen.
Zijn er meer mensen op het forum die een tuiger hebben? Ben erg benieuwd naar de reacties.
Groet, Billy


Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-01 16:44

Hoi,
Ik heb een heleboel foto's van Bill, maar helaas nog geen scanner. Maar als het goed is komt dat nog. FF geduld dus. Groet, Billy

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-01 09:53

Bill is voor de kar juist veel beter ls onder het zadel, vindtie geweldig Cool
Ik zeg altijd, onder het zadel is z'n werk en voorze kar is z'n hobby.
Maar wel vervelend zo'n staker, dat krijg je er volgens mij ook niet uit


Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-01 23:59

Ik denk ook dat je het er niet uit krijgt, het zou misschien kunnen helpen om haar eens naast een ervaren paard te zetten, wat graag werkt en zich niet van de wijs laat brengen. Dan heeft ze daar steun aan.

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-01 10:03

Ik weet hoe tuigers zijn, ik heb er nl al 9 jaar een en dat is niet de gemakkelijkste. Hoe kom je op deze reactie? Lijkt me een beetje nergens op slaan?

Goedgekeurd onderschrift :)

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-01 11:51

Bill is inderdaad pittig, vooral met rijden. De meesten van stal durven hem niet eens van de stapmolen te halen, maar dat is pure onzin. Hij reageert goed op het commando stappen, maar heeft de neiging om naast je te gaan draven. Wat je zegt is inderdaad waar, dat de meeste rijpaarden makkelijker in de omgang zijn. Ik vond allen je opmerking niet in de discussie passen, ik vroeg wie er tuigpaarden hadden, en dan reageer jij met"tuigers zijn heel fel en maken de kachel met je aan"Dat snapte ik dus ff niet.
Maar ook al is Bill niet gemakkelijk, ik zou hem niet willen ruilen voor wat voor paard dan ook

Goedgekeurd onderschrift :)

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-01 18:26

Ik vind Renovo, Balmoral Haha! , en Cambridge Cole heel mooi.

Goedgekeurd onderschrift :)


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 114 bezoekers