cabochon?dekgeld,karakter en achterbeen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

_Rick
Berichten: 602
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 09:53

Ik persoonlijk ben erg fan van Cabochon, ook veel fijne paarden van gehad qua karakters, waar amateurs ook mee overweg kunnen. Hebben er niet heel veel gehad. Van die korte halzen heb ik nog niet meegemaakt, maar het zou kunnen.....

.


_Rick
Berichten: 602
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 11:45

Citaat:
Wat dacht je van de hengst Monte Cristo voor je Doruto merrie?


Dan krijg je helemaal een kast van een paard waarschijnlijk Haha!

Citaat:
Is Rousseau dan geen optie? heb vernomen dat hij bloedpaarden geeft hoewel hij niet eens zo hoog in het bloed staat (Ferro x Roemer).


Kun je nog weinig van zeggen lijkt me, de oudsten worden nu een jaar... (of niet ? Lachen )

Citaat:
Gewoon een jonge bloederige hengst op zoeken en afspraken met de hengstenhouder maken over niet betalen bij gust evt deel van hengstveulen of zo


Wat bedoel je met deel v. hengstveulen ?
En die afspraken kun je ook wel maken met oudere hengsten hoor, zeker met mooi bloed als doruto.

.

_Rick
Berichten: 602
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 18:40

Citaat:
En hoe bedoelen jullie dat afspraken maken met hengstenhouder maken ze voor waardevollere merries dan andere afspraken of zo,omdat er dan een veulenrapport van gemaakt word of zo,


Je kunt met genoeg hengstenhouders regelen dat je niet hoeft te betalen als ze niet drachtig zijn, dat wil ik maar ff zeggen. En dat zal met een doruto merrie bijvoorbeeld makkelijker gaan, persoonlijk is dat namelijk wel gewild in de moederlijn. Misschien moet je dan voor verkoop wel de voorkeur geven aan de hengstenhouder, maar als je hem toch zelf wilt houden,wat boeit dat dan Lachen

.

_Rick
Berichten: 602
Geregistreerd: 02-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 19:34

Ik vind compleet niet dat Cabochon veel type basispaarden geeft, maar ok. Heb er alleen veel bloedpaarden van gezien, met mooi front en sterke bewegingen in de achterhand.

.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 bezoekers