Pion gestorven

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Suzanne F.

Berichten: 48960
Geregistreerd: 03-03-01

Pion gestorven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-03 18:52

KWPN
30-01-2003: HK: Pion gestorven


De KWPN-hengst Pion (Abgar xx x Epigoon), gefokt door mevr. L.A. Geertzema, is gisteravond in zijn stal bij Joop van Uytert gestorven, 29 jaar oud.

"Pion was de grondlegger van ons hengstenstation. Mijn vader gaf indertijd zijn aannemersbedrijf op om van zijn paardenhobby met de hengst Pion zijn werk te maken", vertelt Joop van Uytert jr. "Ik had altijd gedacht dat Pion 35 jaar oud zou worden, zo hard en fit was hij. Het heeft niet zo mogen zijn." (Bron: KWPN Persbericht)

Dit moest ik even vermelden. Pion ken ik natuurlijk zelf erg goed en ik schrok toch wel van het nieuws. Hij is tevens de opa van mijn merrie Lotje.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


Suzanne F.

Berichten: 48960
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-03 21:21

Misschien dat ze hem nog postuum keur of preferent benoemen. Dat kan hij zeker hebben gezien de vele nakomelingen in de sport en de ggk hengsten.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers