Voor de tinkerliefhebbers!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 13:11

Yep, heb 'm ook al op internet bewondert maar Marjolein en ik zitten in hetzelfde schuitje. Cash is ICS en geen NTS en Fayette is wel NTS. Daarnaast is hij nog eens VEELS te stevig en grof voor Fayette. En om eerlijk te zijn vind ik hem niet echt Kwijl Ik hou niet zo van zulke enorme tanken....

Dunla B+12 L1+18, L2+11, M1+19, M2+6


flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 13:25

Mazzel-meid schreef:
Ik wist helemaal niet dat je je NST-gekeurde merrie niet door een ICS-hengst mocht laten dekken.
Dan valt deze hengst helaas voor Shakyra over een paar jaar ook af, aangezien we Shakyra met 3 jaar bij het NST laten keuren.

Natuurlijk mag dat wel en je kunt het veulen ook wel ter keuring aanbieden bij het NTS maar het wordt dan alleen geen stamboekveulen maar een registerveulen omdat zijn pappie dus niet goedgekeurd is bij het NTS. Alleen veulens uit een goedgekeurde NTS hengst en een goedgekeurde NTS merrie worden stamboekveulens. Andere combinaties worden registerveulens.

Dunla B+12 L1+18, L2+11, M1+19, M2+6

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 14:39

Leonoor schreef:
Ja, maar dit is ook allemaal tot 2007, wat ik weet
daarna is het NTS geen open stamboek meer

maar wat ik al zei, in zoverre dat ik het weet!

He, dat wist ik niet. Mmmm onthouden want ik ga waarschijnlijk dit weekend even een bezoekje brengen aan Zenderen, kan ik het gelijk even vragen Haha!

Dunla B+12 L1+18, L2+11, M1+19, M2+6


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 194 bezoekers