waken tijdens de dracht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Leetje

Berichten: 1228
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 17:58

Ik denk niet dat je echt kan zien wanneer het geboren is, aan de uier zou je het kunnen zien, maar ik heb ook genoeg verhalen gehoord dat dat dus absoluut niet waar is...
Ik denk dat de beste manier is je paardje gewoon erg goed kennen!
Mijn merrie heb vorig jaar een veulen gehad, hij is 2 1/2 week ( wel super gezond) te vroeg!! geboren! en ikw as er ge2woon bij *LOL* ( hij is om half 12 s nachts geboren) ik merkte gewoon s avonds aand er dat ze anders was en de uier was wel erg gezwollen!
ze wilde die avond veel gedroogde brandnetels eten Scheve mond
maar als je je paardje goed kent en ze vertrouwt je dan merk je het aan der! Tenminste zo ging het bij mij Knipoog
groetjes leonie



Leetje

Berichten: 1228
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 18:01

Ik denk niet dat je echt kan zien wanneer het geboren is, aan de uier zou je het kunnen zien, maar ik heb ook genoeg verhalen gehoord dat dat dus absoluut niet waar is...
Ik denk dat de beste manier is je paardje gewoon erg goed kennen!
Mijn merrie heb vorig jaar een veulen gehad, hij is 2 1/2 week ( wel super gezond) te vroeg!! geboren! en ikw as er ge2woon bij *LOL* ( hij is om half 12 s nachts geboren) ik merkte gewoon s avonds aand er dat ze anders was en de uier was wel erg gezwollen!
ze wilde die avond veel gedroogde brandnetels eten Scheve mond
maar als je je paardje goed kent en ze vertrouwt je dan merk je het aan der! Tenminste zo ging het bij mij Knipoog

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 150 bezoekers