Buitenlanders over Krack

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 21:51

Krack heeft onder druk altijd last van zijn stap gehad. Bij zijn vorige ruiter werd het zelfs telgang toen de beslissende ronde van de hengstencomp in Den Bosch plaatsvond. Maar het is inderdaat pure jalouzie om zoveel talent en schoonheid af te zeiken. Duitsland heeft even geen last gehad van Anky, en ziet haar nu weer op volle sterkte aankomen. Dat vinden ze kennelijk niet leuk.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)



sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 22:27

Ze is toch geen duitse en rijdt toch voor Nederland

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 23:29

Ik was bij zijn afstammelingen keuring. De mooiste was die van Eugenie Barneveld. Slechte stap viel absoluut niet op

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 22:20

Wat ik een beetje raar vind is dat in een tijd dat prestatie een selektieonderdeel is voor de moderne sportfokkerij er beweert wordt dat topprestaties niet van belang zijn. Verward

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 22:52

Ja die zijn er meer en omgekeerd ook. Maar wanneer je gericht fokt binnen een sportpaardenfokkerij, dan probeer je toch eerder een hengst en een merrie te kruisen die beiden hebben bewezen te kunnen presteren. Voor mij wil ik ze dan ook nog gezond hebben. De passende combinatie is dan de volgende stap, daar gaat veel mis, maar dat maakt het ook zo boeiend

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 12:56

Het is o zo gemakkelijk om een hengst die presteert op een fout te pakken. Het is onmogelijk om een hengst die niets presteert op een fout te betrappen. Rij/showproeven voor vierjarigen zeggen niets. Degenen die zich na zulke kampioenschappen nog blijven manifesteren in de sport zijn uitzonderingen zoals b.v. Lucky Times en nu Rubels.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 13:03

Ha ha hoe kon ik Krack vergeten in dit topic nog wel. Maar ik had het eigenlijk over de Pavo cup en dat soort kampioenschappen. Overigens van Kennedy die Krack indertijd in de finale van de hengstencompetitie heel discutabel versloeg hebben we ook weinig meer vernomen he??

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 13:10

Ja je hebt gelijk sorry was ik vergeten jury was Ellen Bontje. Toen die gevraagd werd of ze het volgend jaar weer terug kwam zei ze alleen als ik weer op Krack mag rijden!!!!

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 13:23

Lielle schreef:
en ook een buitenlander. Hij heeft tijdens het WK nog gereageerd op zijn opmerking van destijds, ik weet alleen niet meer wie het was.

Zannekin, dacht niet dat ik aan het schelden was, en het is toch aardig on topic dacht ik zo.

Dat was Klaus Balkenhol (duitsl) toen hij vier was en Richard Davidson (Eng )toen hij vijf was

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, janneke584 en 3 bezoekers