info over Czardas

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

info over Czardas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-02 13:51

heey, ik zoek alle informatie en foto's over Bokkesprong Czardas, want mijn verzorgpony is een kleindochter van Czardas en een andere verzorgpony is een dochter van Czardas en van de paar foto's die ik van hem heb vindt ik hem helemaal geweldig. Info en Foto's van Anjershof Rocky zijn ook altijd welkom Pling Haha! *LOL*

Camira
Berichten: 28
Geregistreerd: 12-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 21:15

een vriendin van mij verzorgd ook een dochter van Czardas. Ze heet Amigo, maar ik weet effe niet zo snel hoe haar moeder ookal weer heet.

SPOEDY
Berichten: 25
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 20:56

Heey hallo ik ben dus die vriendin van Camira. Ik verzorg ook een dochter van Bokkesprong Czardas, namelijk Amigo een 6 jarige merrie haar moeder is Hussy Coulenhage. Ik weet niet welke informatie je al over hem hebt, ik neem aan dat je zijn stamboom al hebt? zo niet kan ik je die wel sturen. Ik heb heel lang moeten zoeken om een foto te vinden van Bokkesprong Czardas te vinden, uiteindelijk is het wel gelukt. Ik ben ook in contact gekomen met iemand die ook fokt met een dochter geloof ik van hem, ik zal als je dat wilt even opzoeken wie dat was en op welke site ik dat gevonden had.
Leuke paarden heeft ie in ieder geval gefokt. Prachtige stamboom!!!!

Ieke
Berichten: 12
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 00:44

Ik ben vorig jaar bij Czardas op stal wezen kijken met een vriendinnetje van mijn dochters die heeft een merrie van Czardas ik zal even zoeken naar de foto's die ik van hem heb gemaakt dan mail ik ze je .

Groetjes Ieke

SPOEDY
Berichten: 25
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 11:37

heey wat gaaf waar staat hij op stal? Als het niet te veel moeite is zou je ze dan ook naar mij kunnen mailen, dat zou echt te gaaf zijn!!!
Bedankt xxx
Denice

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 13:11

Oester op bokt heeft een merrie van Czardas. Heel leuk ding, palomino.

NANZA
Berichten: 738
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 15:49

ik heb een ruin van bokkesprong czardas !een hele mooie , een vos met 4 wite voeten (sokjes) een brede bles uitlopend over beide neusgaten verder heeft hij super gangen maar is wel pittig !hij was (in zijn jongere jaren) bijna goedgekeurd als dekhengst maar helaas dat feestje ging niet door!wel moetten er al een paar veulens van mijn pony rondlopen maar waar ? een vriendin van mij heeft ook een merrie van bokkesprong en die ziet er hetzelfde uit als de mijne en kwa karakter is de merrie ook hetzelfde! en nathalie die pony van oester marijke is zelf niet van bokkesprong maar de vader van marijke (=de pony van oester) is van bokkesprong!

Ieke
Berichten: 12
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 21:34

Zal je deze week even wat mailen hoor heb wat te kort aan tijd zoals de meeste mensen. Knipoog
En hij staat in Wirdum ( groningen)
Bij Hengstenhouderij de Wilde.

Groetjes Ieke

Ieke
Berichten: 12
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 15:48

Ik had de foto's graag hier gezet maar weet niet hoe dat moet ( van Czardas) zal ze in mijn profiel zetten dat mogen jullie hem daar vanaf halen.

Groetjes Ieke[/img]

Ieke
Berichten: 12
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 15:54

sorry lukt niet!
gr.ieke

NANZA
Berichten: 738
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 17:54

he ieke ,
zou je mij die foto`s ook willen sturen ik ben echt zo benieuwd of nanza op hem lijkt iedreen zegt van wel maarja ik weet het nie !
alsvast bedankt groetjes kim