KWPN hengstenkeuring 2003

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

ga wel

alleen op zaterdag
5 (45%)
passepartout
6 (54%)

Totaal aantal stemmen: 11


MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 16:07

Ik heb ook een passepartout besteld, dus ben ook alle dagen in Den Bosch te vinden! Ben benieuwd of de hengsten mij dit keer beter kunnen bekoren dan vorig jaar, toen de kwaliteit met name bij de dressuurpaarden zéker niet mee viel. We zullen zien!

Groetjes Jenneke, MissHIS/KWPNhengstenfan

PS: Hm...de Equisilk stand zei je? Hahaha nee hoor, dat was een geintje. Haha! Schijnheilig

Doei!



MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 18:46

Hey Naugthty Chantalleke,

Ik zie je vast wel op zaterdag. Misschien kom ik met mn grote vriend....guess who! Nee niet Jacques Verkerk, was het maar waar!! Haha!

Spreek je snel,

Groetjes Jenneke, MissHIS
Chasty by nature Haha!

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 18:57

Haha, ja misschien kan je het met hem nog even over de fokkerij hebben! Haha! Hij heeft er veel verstand van! Hihi. Naughty by nature was het toch??
Dan praat ik ondertussen wel ff met mijn grote held..... Vingers aflikken Oh nee, laat maar, want zijn interesse lijkt óók volledig bij de "hengsten" te liggen. Pff het is toch wat!

Tot snel!

Groetjes Jenneke, MissHIS

PS. Enjoy VL Bloos Vingers aflikken Lovers *LOL*


MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 19:29

Er is voor mij ook écht maar 1 reden waarvoor ik naar de hengstenkeuring ga hoor, en dat is om de hengsten te zien.

Een Jacques Verkerk-fan is misschien een iets te royale omschrijving, maar ik heb wel bewondering voor hem. Ik weet dat er (met name vanuit het oogpunt van de wat oudere fokkers) wat minachtend over hem wordt/werd gedacht, maar ik vind dat onterecht. Ook in Amerika kreeg hij in het begin maar weinig vertrouwen van de fokkers, die toen nog altijd werden geholpen door Gert van der Veen. Jacques Verkerk heeft hem daar opgevolgd, en ik vind dat hij zijn werk daar erg goed doet. Ik vind het sowieso een interessante man, met zeer veel kennis van zaken. Zijn leeftijd ligt inderdaad een stuk lager dan het gemiddelde van de mannen die voor het KWPN werken, maar hij verdient daardoor zéker niet minder vertrouwen. Hij leidde een jaar geleden ook de Beoordelingscompetitie voor Jonge fokkers, waar ik aan deelnam, en ook daar bleek weer dat Jacques heel veel verstand van zaken heeft. Maar er zijn wel meer mensen in de fokkerijwereld waar ik bewondering voor heb hoor. Bijvoorbeeld Johan Venderbosch, van wie ik altijd veel heb kunnen leren in de tijd dat ik daar in vakanties werkte.

En hoezo de EO jongerendag? En gekloonde Verkerkjes? Verward Lijkt me niet echt op zn plaats in mijn geval hoor.

Groetjes Jenneke, MissHIS


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 bezoekers