Welke hengst raden jullie aan?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 18:12

Sorry maar bovenstaand verhaaltje is van mij... Haha! Was vergeten uit te loggen bij Wouter....

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"



Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 18:43

Ze vraagt gewoon welke hengst aan te raden is. Ik geef gewoon mijn mening. Als dat ook al niet meer mag hier....??

IK vind Gribaldi x Belisar een mooie combi denk ik. Vooral omdat ze maat en exterieur wil verbeteren. Het blijft toch altijd afwachten, ook met een andere hengst.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 175 bezoekers