Wij willen ons paard misschien volgend jaar laten dekken door Romantico.. wie heeft ervaring(en) met deze hengst? En wat voor?
Ben ook benieuwd naar info over nakomelingen en foto's
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mininetje schreef:ehm.. pink_unicorn, ik weet wel hoe hij er zelf uit ziet(zijn site)
Oja, sorry dat ik dit topic per ongeluk 2 keer heb geplaatst.
Bedankt voor de reacties!
roompie schreef:ik ben helemaal weg van romantic popcorn de afstamming van romantico ,, ik zit nog steeds met het idee om mijn merrie door popcorn te laten dekken (A)
www.romantico.nl
. Ze kwam ook uit die merrie Iris
. Ze heeft me zoooooooooveel over hem verteld dat ik de helft vast vergeet neer te zetten! Hun telefoonnummer staat wel op de website.
KindnessM schreef:orchid hier op bokt heeft haar merrie drachtig van deze hengst
Heeft een poosje geduurd maar ze is uiteindelijk wel drachtig geworden.Orchid schreef:KindnessM schreef:orchid hier op bokt heeft haar merrie drachtig van deze hengst
JepHeeft een poosje geduurd maar ze is uiteindelijk wel drachtig geworden.
Ik vond Popcorn en Ricardo ook errug leuk, maar nadeel vond ik dat ze te klein waren...
Orchid is in augustus uitgeteld (laat veulen, maarja zoals ik al zei, problemen met drachtig worden, ze had een bacterie in haar baarmoeder waardoor ze eer gespoeld moest worden.)
Heb een mindere ervaring met de mensen en stal zelf, maar dat verhaal heb ik hier al eens geplaatst.