Ververving stalgebrek Ferro??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 01:36

Ja, het spijt me zeer maar ik ga toch mee met boontje, word eigenlijk weer hetzelfde als in het andere topic.
Eigenlijk toch wel sneu dat paarden door verkeerde eigenaren naar de slacht vertrekken (ik heb er eigenlijk nog wel een ander woord voor maar ik zal me inhouden).
Een tijdje geleden heb ik een merrietje van Ferro gezien in de B. Kon erg lekker lopen maar, wat mij opviel was hoe braaf ze wel niet was! Ok, kan je zeggen; het is maar B, wordt niet veel gevraagd maar dat meisje was ook vrij onervaren dus dat heft zich dan ook wel weer enigzins op. Ze hebben beide lekker hun proefje gereden. Ik heb er nog speciaal op gelet omdat ik hier vaak vrij vervelende verhalen over Ferro hoorde.

Uhm, Grib, ik leg alle fouten die onder het rijden gebeuren bij mezelf neer, dus ja als ik het niet kan geef ik het toe.



chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 12:30

Even iets anders, kan iemand mij zeggen van wie Ferro al die moeilijke trekjes dan zou hebben; Ulft? vaderskant, Farn? moederskant?

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 13:12

Troef schreef:
Citaat:
Even iets anders, kan iemand mij zeggen van wie Ferro al die moeilijke trekjes dan zou hebben; Ulft? vaderskant, Farn? moederskant?


KWPN bellen of enkele handelaren.

Maar niet uitgaan van kreten die niet te achterhalen zijn (alias)


Ik ga er niet van uit, daarom vraag ik het.

Ik denk niet dat het KWPN echt gecharmeerd is van zulke vragen en eigenlijk geef ik ze dan nog geen ongelijk ook.

Heb jij een idee dan?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Laj1 en 140 bezoekers