Dacht van zes maanden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tasja

Berichten: 202
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: HEERHUGOWAARD

Dacht van zes maanden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-02 21:29

Hallo ik heb een vraag. Tasja was vandaag anders dan anders ik heb haar gelongeerd en tijden de galop kwam er opeens allemaal slijm uit haar mond en stopte ze meteen met galoperen er zat vandaag ook niet zoveel gang in. Toen ik haar eten gaf was ze niet zo hebberig als anders en het duurde ook heel lang voordat ze haar eten op had. Normaal begint ze meteen aan het kuilgras maar nu niet meteen. Zou dit te maken hebben met dat het veulen teveel tegen haar maag aan ligt dat ze er een beetje last van had. Wie weet het, gr. anna

Tasja is bevallen van Fugo


Tasja

Berichten: 202
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: HEERHUGOWAARD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-02 18:13

Nou ik heb de dierenarts gebeld en weet je wat ze zei dat ze misschien licht verkouden is maar ze hoest niet en er komt ook geen snot uit haar neus. Ik moest haar temperatuur opnemen dat heb ik gedaan en het was normaal. Haar eetlust is ook weer terug dus denk ik dat ze gewoon gister niet zoveel honger had, ze heeft wel rust gehad vandaag, gr. anna

Tasja is bevallen van Fugo

Tasja

Berichten: 202
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: HEERHUGOWAARD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-02 05:41

Bedankt voor jullie reacties ik dacht zelf ook dat het misschien met het veulen te maken had maar volgens de da niet maar ja misschien is het veulen wel groter dan zij denkt. Hebben jullie ook als jullie merrie plast dat de urine boter geel is en behoorlijk stinkt ik zal het gisteren toen heeft ze in het gangpad van de stal geplast (doet ze anders nooit hoor) gr. anna

Tasja is bevallen van Fugo


Tasja

Berichten: 202
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: HEERHUGOWAARD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-02 20:05

curly2day schreef:
Heb je haar wel gescand, dus is ze zeker weten drachtig?
Misschien is ze wel hengstig gezien de kleur van de urine en de geur?


Ja hoor ze is zeker drachtig als ze hengstig zou zijn zie ik dat meteen. Ze is twee keer gescand en we hebben het veulentje zien zitten bij de tweede scan en bij de eerste het vruchtje. Ze begint nu ook al een buikje te krijgen van een drachtige merrie, gr. anna

Tasja is bevallen van Fugo


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 83 bezoekers