Candy in het Tinkerstamboek???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Candy in het Tinkerstamboek???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-02 22:47

Het is wel nog toekomstmuziek maar kan Candy in het Tinkerstamboek opgenomen worden??? Haar vader is een supermooie Tinkerhengst maar haar moeder was een kruising (Haflinger/Arabier) Aan Candy zelf zie je bijna geen kenmerken van de moeder. Ze lijkt volledig op een Tinker behang en al.Wel een luxe type. Kan ze dus in het stamboek worden opgenomen? Want een tinker is sweizo toch een kruising. Graag jullie kennis op dit gebied Bloos)
Groetjes Quinzy XXX
Hoefjes Sweety (_)(_)

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 23:40

wie niet waagt wie niet wint zeggen we dan.Ik heb het ook geprobeert met die kruising van mij maar ze was te sjiek en had te weinig beharing.Heb me wel geld gekost maar het was wel de moeite waard.Ik had wel de witste bonte van allemaal daar hihi.Je kan het altijd proberen en komt ze niet in het stamboek dan heb je toch een leuke dag gehad en een leuke herinnering.

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 23:48

Nee heb je en ja kun je krijgen Haha! Als je het niet erg vindt om geld uit te geven aan wat misschien een teleurstelling kan worden dan zou ik het gewoon proberen. Die juryleden weten niet dat haar mamsie geen Tinkertje is geweest net zoals wij niet weten wie de paps van Flet is geweest. Kan een Tinker zijn geweest maar misschien was het ook wel geen Tinker. Fayette is iig wel opgenomen in het Tinkerstamboek en met een mooie premie ook nog Haha!

Poosje81
Berichten: 21188
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 18:02

Ja, je kan de poging wagen, ik zou het persoonlijk niet doen.
Maar áls ze goedgekeurd is, moet je er rekening mee houden, dat als je er een hengst op zou willen zetten, dat die haflo-arab kenmerken wel sterk naar voren kunnen komen. Dus om welke reden wil je naar de keuring? voor het fokken of 'gewoon voor het pampiertje erbij'?

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-02 20:00

Candy zelf is niet van mij maar mijn nichtje wil het doen ja eigenlijk voor het papiertje ja fok planen zijn er niet. Sweety wil ik ook laten keuren maar dat mag geen probleem zijn die is op en top Tinker ze is van Engeland overgehaald.