Tinker/Fries dressuur

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Tinker/Fries dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-02 17:35

Hallo allemaal...een vraagje..
Ik denk erover om over een tijdje een Tinker of een Fries te kopen. Ik wil echter dressuurmatig gaan rijden, en vind deze paarden helemaal te gek. Wat is jullie mening nu over dressuurmatig rijden met deze paardenrassen? En dan specifiek de Tinker? Friezen zie ik geregeld op concoursen verschijnen, maar Tinkers?? En wie heeft er een Tinker hier? Alle info welkom!!!


Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-02 18:02

Ik vraag me af of dat persé rasgebonden is.. Ik bedoel...zelfs een Shire kan Z lopen:

Afbeelding


Ben er wel van overtuigd dat het natuurlijk meet training kost..maar toch??
En ik Misselijk van mensen die altijd lopen te zeuren dat die zogenaamde 'boerenknollen' niks kunnen....

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-02 18:21

Kijk...dat is dus precies wat ik NIET wil: een dressuurpaard kopen. Ik vind Friezen en Tinkers geweldige paarden, en een combinatie van dressuur met dat soort paarden zou helemaal geweldig zijn. Al vergt het 29472384 keer meer training!!

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-02 18:32

Ja, mensen die zulke paarden niet serieus nemen...gatver..ben ik echt allergisch voor. Tegenwoordig tel je alleen maar mee als je een of andere dure KWPN'er of Arabier onder het zadel hebt volgens mij. Ik ken een meisje met een Fjord, die Z reed, op concours zeiden een paar meisjes tegen haar met het losrijden tegen haar dat ze maar beter het land kon gaan ploegen met die boerenknol, die meiden op hun dure paardjes zouden wel even de show stelen.. jaja...prachtig om te zien hoe het lachen ze verging toen dat meisje met dr Fjord de 1e prijs in de wacht sleepte.. *LOL* *LOL*


Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-02 21:33

Heej, ik wil best eens komen kijken!! Kost me dan wel een hele ochtend om bij je te arriveren, vrees ik, maar ach..dat heb ik er wel voor over Vingers aflikken
Het lijkt me in ieder geval erg leuk/leerzaam, en het bevordert mijn koopdrang.. Vingers aflikken

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 114 bezoekers