Wie heeft er foto's en info v. nakomelingen Negro.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ivar

Berichten: 579
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 19:10

ik heb ook een nakomeling van Negro. Een Negro x amor. Leuk beestje, niet de makkelijkste, maar wil als ze het snapt en doorheeft dat het best wel lukt het graag voor je doen. Ze is nu 2 jaar. Even kijken of het lukt een foto te plaatsen.

http://sc.communities.msn.com/tn/EA/01/ ... 44/16a.jpg

Stralend de dag door.



ivar

Berichten: 579
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 19:11

Ik weet niet echt hoe je een foto zo kan plaatsen dat hij ook hierop komt, maar op dit adres kun je de foto zien. De naam van de negro is Naief

Stralend de dag door.

ivar

Berichten: 579
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 22:18

eh wel wat laat, maar mijn negromerrie kan goed bewegen. Ze is nu 2 jaar en we gaan beginnen met wat licht werk. Het karakter komt inderdaad van amor want dat zit zowel in moeders als in vaders kant. Ik vind het niet echt erg hoor. Weet inmiddels hoe ik daar mee om moet gaan. Als je eens in de buurt bent ben je welkom

Stralend de dag door.

ivar

Berichten: 579
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 21:51

Ze wordt officieel op 1 januari 3 en we longeren haar ongeveer 1 x per week zo'n 10-15 minuten als voorbereiding op het inrijden. Ze vindt alles soms best spannend en op deze manier kan ze rustig wennen aan het zadel, het hoofdstel en alle zaken die om de hoek komen kijken bij het werk wat ze later zal moeten gaan doen. Dus niets om haar moe te maken, maar gewoon wat spelen enzo. Ze vindt het nu onwijs leuk en loopt echt langs de anderen te paraderen zo van kijk ik hoor er nu ook bij.

Stralend de dag door.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 136 bezoekers